Social: Social media marketing kurz | Digicamp.cz
Social Junior

Spravuj sociální sítě jako profík!

Naučíme tě, jak na Facebook a Instagram. Vymýšlej strategie, piš skvělé příspěvky a zkroť placenou reklamu!

To chci!

Je to pro mě?

Musím už něco umět?

Nemusíš! To, že jsi v životě nespustil jedinou kampaň na Facebooku, není překážka - právě naopak, náš kurz je ti šitý na míru! Stačí umět pracovat s počítačem a mít Facebook profil.

Co se naučím?

Budeš umět vytvořit kampaň na míru i napsat poutavý příspěvek. Vymyslíš kvalitní reklamní texty. Budeš vědět, jak vyhodnotit a vyladit své kampaně. Budeš připraven vkročit do reálného světa sociálních sítí!

Je to náročné?

Tak, aby ses něco naučil. Worskhop jednou týdně, domácí úkol a nějaké to samostudium. Po absolvování celého kurzu Tě čeká test, po jehož úspěšném zvládnutí dostaneš certifikát potvrzující Tvoje znalosti.

Jak to bude probíhat?

Kde?zasedačka v Deloitte na Florenci

Kdy?Každý čtvrtek od 4. 10. 2018 do 8. 11.2018 + závěrečný test 15. 11. 2018

Jak?6 workshopů + závěrečný test, vždy 18.00 - 20.00

Kdo mě bude učit?

Karol a Terka

Lucka a Michal

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Doma si nastuduješ teorii, kterou v úvodu rychle zopakujeme a nabyté znalosti hned procvičíme v rozhraní reklamních systémů.

Z každé hodiny vyplyne krátký domácí úkol, na který vždycky dostaneš feedback - skupinově na začátku hodiny a minimálně 2x individuálně e-mailem od lektorů.

Jak vypadá závěrečný test?

V teoretické části tě čeká 20 ABCD otázek (jedna správná odpověď - žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 10 bodů - budeme po tobě chtít navrhnout strukturu kampaně, vymyslet klíčová slova nebo napsat reklamní text. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!

Karol a Terka Lucka a Michal

Osnova workshopů

4. 10. 2018

01Úvod do sociálních sítí

Co se naučím?

  • Jak fungují základní principy fb ads
  • Jaký je rozdíl mezi příspěvkem a fb ads
  • Jak si založit účet v business manažerovi
  • Základní orientace v business manažerovi

02Tvoříme první obsah pro Facebook

Co se naučím?

  • Vytvořit příspěvek, který bude mít nejen hodně lajků, ale i prodávat
  • Jaké používat na Facebooku vizualizace
  • Tvořit persóny a příběhy k produktům
  • Jaké jsou základní typy reklam a jaké jsou jejich účely
11. 10. 2018
18. 10. 2018

03Tvorba FB Ads pro podporu značky

Co se naučím?

  • Jak nastavit kampaně s cílem: zvýšení povědomí o značce, noví fanoušci stránky, dosah, návštěvnost webu
  • Jaké použít texty a vizualizace
  • Jak optimalizovat tyto kampaně
  • Jak vyhodnocovat brandové kampaně

04Tvorba FB Ads pro remarketing a konverze

Co se naučím?

  • Jak nastavit konverzní a remarketingové kampaně
  • Jaké použít texty a vizualizace
  • Jak optimalizovat tyto kampaně
  • Jak vyhodnocovat konverzní a remarketingové kampaně
25. 10. 2018
1. 11. 2018

05Marketing na Instagramu a práce s fanoušky

Co se naučím?

  • Co chtějí lidé na Instagramu vidět
  • Pro jaké účely použít Instagram a pro jaké Facebook
  • Jak s firemním Instagramem pracovat a jak ho rozvíjet
  • Jak nastavit kampaň na Instagramu

06Reporting a vyhodnocování sociálních kampaní

Co se naučím?

  • Základní orientaci v systému Google Analytics
  • Kde najdeš údaje o výkonu svých PPC kampaní
  • Na co se zaměřit při vyhodnocování
  • Jak efektivně vyhodnocovat kampaně na sociálních sítích
8. 11.2018
15. 11. 2018

07Závěrečný test

Cena kurzu

7 990 Kč 6 603 Kč bez DPH

cena pro firmy a podnikatele:

8 990 Kč 7 430 Kč bez DPH
Proč je cena pro nefiremní kurzisty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs