Google Tag Manager

Ovládáš základy Google Analytics a chceš si sám umět nasadit základní typy kódů a více porozumnět implementační analytice.

To chci!

Co se naučím?

Dozvíš se, k čemu je Google Tag Manager dobrý, jaká zákoutí skrývá a proč jej používat.

V praxi se naučíš, jak jej nasadit a jak jej využít pro svou práci. Až odejdeš, budeš si umět nasadit nejčastější typy kódů od marketingových skriptů až po Google Analytics. Budeš ovládat základy implementační analytiky a budeš méně závislý na IT oddělení.

Jak to bude probíhat?

Kde? Zasedačka v centru Prahy (TBD)

Kdy? v polovině března (TBD)

Jak? od 18 – 20 hod, s týdenní pauzou na domácí úkol a vstřebání nutné teorie

Kdo mě bude učit?

Jakub Drahokoupil

Osnova workshopů

Přihlásit se

Cena kurzu

3990 Kč3297 Kč bez DPH

cena pro firmy a podnikatele:

4990 Kč4124 Kč bez DPH

Proč je cena pro nefiremní kurzisty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Přihlásit se

Fotogalerie

Jak to vypadalo na minulém běhu?

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs