Marketingová analytika pro pokročilé

Nauč své Google Analytics novým trikům!

Orientuješ se v základních reportech, víš, co je to segmentace. Používání rozšířeného filtrování a sekundární dimenze je brnkačka. Chceš ale poznat Google Analytics více do hloubky.

To chci!

Je to pro mě?

Co se naučím?

Naučíš se pokročilou práci s Google Analytics – začneš používat reporty, které jsi včera přeskočil. Naučíme tě pokročilé metody vyhodnocování úspěšnosti kampaní, optimalizaci i jak nastavit UTM strategii napříč celým marketingem.

Vysvětlíme si, co jsou to asistované konverze, atribuční modely a celkově se zaměříme na lepší propojení tvých marketingových znalostí s daty.

Musím už něco umět?

Pokud si odpovíš na více než 4 otázky ano, přihlas se do našeho kurzu pro pokročilé. Pokud si nejsi jistý, spoj se s naší Anet – lektorkou datové analytiky, která ti pomůže vybrat si vhodný kurz.

  • Pracoval jsi někdy s Google Analytics (GA)?
  • Umíš si v GA vyfiltrovat ženy, které pochází z Prahy a alespoň 1x nakoupily?
  • Víš, co je to sekundární dimenze a jak podle ní filtrovat v GA?
  • Používal jsi někdy rozšířený filtr a pracoval tak s více než jen jednou dimenzí?
  • Víš, co je to last-click atribuční model?
  • Víš, co je to PNO, CPC a jak se to počítá?

Jak to bude probíhat?

Kde? Zasedačka MSD v Praze na Andělu

Kdy? Každé úterý od 16. 4. 2019 do 21. 5.2019 + závěrečný test 28. 5.2019

Jak? 6 workshopů + závěrečný test, vždy 18.00 – 20.00

Kdo mě bude učit?

Aneta Hejnová + Jiří Hroch

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Doma si nastuduješ teorii, kterou v úvodu rychle zopakujeme a nabyté znalosti hned procvičíme v rozhraní reklamních systémů.

Z každé hodiny vyplyne krátký domácí úkol, na který vždycky dostaneš feedback – skupinově na začátku hodiny a minimálně 2x individuálně e-mailem od lektorů.

Jak vypadá závěrečný test?

V teoretické části tě čeká 20 ABCD otázek (jedna správná odpověď – žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 10 bodů – budeme po tobě chtít navrhnout strukturu kampaně, vymyslet klíčová slova nebo napsat reklamní text. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!

Lektoři - Marketingová analytika

Osnova workshopů

28. 5. 2019

07Závěrečný test

Přihlásit se

Cena kurzu

7990 Kč6603 Kč bez DPH

cena pro firmy a podnikatele:

8990 Kč7429 Kč bez DPH

Proč je cena pro nefiremní kurzisty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Přihlásit se

Fotogalerie

Jak to vypadalo na minulém běhu?

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs