Marketingová analytika

Zkroť si své Google Analytics!

Naučíme Tě využívat Google Analytics při každodenní práci! Interpretovat data není jednoduché, ale s naším kurzem to zvládneš!

To chci!

Je to pro mě?

Google Analytics znáš, občas s nimi pracuješ, avšak používáš jeden oblíbený report a zbytek je pro tebe španělská vesnice. Tušíš, že Analytics skrývají velký potenciál, ale nevíš, jak ho využít.

Kempař z kurzu Google Analytics

Naprosoto doporučuji všem začátečníkům i pokročilým. Myslel jsem si, jak s GA umím, ale nejen, že mne vyvedli z míry a naučili mne to používat efektivně a správně, ale ukázali mi i další nástroje a provázanosti. Přístup lektorů nebyl stylem „odvykládat a jít“, ale neustále chtěli feedback, zda tomu rozumíme. A jeden bonus navíc na závěr… pivka po lekcích a nasbírání fakt kontaktů  Gratuluji a já se jdu kouknout, co dalšího Digicamp nabízí. (tato recenze je neplacená!)

Tomáš Symerský,
absolvent Marketingové analytiky

Jak to bude probíhat?

Kde? Kanceláře Alza.cz, Holešovice

Kdy? Každé pondělí od 4. 3. 2019 do 8.4. 2019 + závěrečný test 15. 4. 2019

Jak? 6 výcviků + závěrečný test, vždy 18 – 20 hod

Kdo mě bude učit?

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Doma si nastuduješ teorii, kterou v úvodu rychle zopakujeme a nabyté znalosti hned procvičíme v rozhraní Google Analytics.

Z každé hodiny vyplyne krátký domácí úkol, na který vždycky dostaneš feedback – skupinově na začátku hodiny a minimálně 2x individuálně e-mailem od lektorů.

Jak vypadá závěrečný test?

1. část (teorie):

  • otázky ABCD, znalosti Google Analytics z workshopů / samostudia
  • 20 otázek za 1 bod

2. část (praxe)

  • otevřená otázka s praktickým úkolem
  • hodnoceno 10 body

Osnova workshopů

Přihlásit se

Cena kurzu

7990 Kč6603 Kč bez DPH

cena pro firmy a podnikatele:

8990 Kč7429 Kč bez DPH

Proč je cena pro nefiremní kurzisty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Přihlásit se

Fotogalerie

Jak to vypadalo na minulém běhu?

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs