Social Junior

Spravuj sociální sítě jako profík!

Naučíme tě, jak na Facebook a Instagram. Vymýšlej strategie, piš skvělé příspěvky a zkroť placenou reklamu! 🤳

To chci!

Je to pro mě?

Musím už něco umět?

Nemusíš! To, že jsi v životě nespustil jedinou kampaň na Facebooku, není překážka – právě naopak, náš kurz je ti šitý na míru! Stačí umět pracovat s počítačem a mít Facebook profil.

Co se naučím?

Budeš umět vytvořit kampaň na míru i napsat poutavý příspěvek. Vymyslíš kvalitní reklamní texty. Budeš vědět, jak vyhodnotit a vyladit své kampaně. Budeš připraven vkročit do reálného světa sociálních sítí!

Je to náročné?

Tak, aby ses něco naučil. Worskhop jednou týdně (6 týdnů celkem), domácí úkol a nějaké to samostudium. Po absolvování celého kurzu Tě čeká test, po jehož úspěšném zvládnutí dostaneš certifikát potvrzující Tvoje dovednosti.

Jan Valuch

Ujasnil jsem si, jak reklama v sociálních sítích funguje, naučil se, jak kreativně tvořit obsah reklam a hlavně jak pracovat s nástroji, bez kterých se v sociálních sítích neobejdu. Je totiž velký rozdíl mezi tím si o něčem jen číst, nebo si to prakticky zkoušet na vlastní kůži.

Jan Valuch

Absolvent Digicamp Social

Jak to bude probíhat?

Kde? zasedačka v Microsoftu na Budějovické

Kdy? každé úterý od 26. 2. 2019 do 2. 3. 2019 + závěrečný test 9. 3. 2019

Jak? 6 workshopů + závěrečný test, vždy 18.00 – 20.00

Kdo mě bude učit?

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Doma si nastuduješ teorii, kterou v úvodu rychle zopakujeme a nabyté znalosti hned procvičíme v rozhraní reklamních systémů.

Z každé hodiny vyplyne krátký domácí úkol, na který vždycky dostaneš feedback – skupinově na začátku hodiny a minimálně 2x individuálně e-mailem od lektorů.

Jak vypadá závěrečný test?

V teoretické části tě čeká 20 ABCD otázek (jedna správná odpověď – žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 10 bodů – budeme po tobě chtít navrhnout strukturu kampaně, vymyslet klíčová slova nebo napsat reklamní text. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!

Lucka a Michal - Facebook Ads a spol.

Osnova workshopů

Přihlásit se

Cena kurzu

7990 Kč6603 Kč bez DPH

cena pro firmy a podnikatele:

8990 Kč7429 Kč bez DPH

Proč je cena pro nefiremní kurzisty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Přihlásit se

Fotogalerie

Jak to vypadalo na minulém běhu?

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs