Sociální sítě.

Spravuj sociální sítě jako profík!

Školení sociálních sítí Facebook a Instagram


Na našem praktickém kurzu tě naučíme, jak vytvořit reklamu pro podporu značky, reklamu za měřenou na návštěvnost a také reklamu na podporu prodeje. Ukážeme si vše prakticky a to v rozhraní business manageru v reklamním účtu.



O kurzu

Kurz sociálních sítí je rozdělen na 5 večerních workshopů s certifikací Digicamp. Naučíš se, jak vytvořit reklamu pro podporu značky, reklamu za měřenou na návštěvnost a také reklamu na podporu prodeje. Dále tě naučíme jak nastavit remarketingové kampaně, pixely a jak pracovat v business manageru. Získané zkušenosti pak uplatníš v současném zaměstnání nebo můžeš zazářit při pohovoru do vysněné firmy anebo reklamní agentury jako správce sociálních sítí a online kampaní. 

Pro koho je kurz určen?

Především pro marketingové specialisty, majitele vlastních projektů, a také pro začínající marketéry a markeťačky. Našim cílem je, aby jsi zvládl/a sama uvažovat nad správou sociálních sítí a také, aby jsi dokázala tvořit online kampaně v prostředí business manageru. Ze zkušeností bys měl/a mít povědomí o sociálních sítích, znát prostředí alespoň z uživatelského hlediska. Pokud jsi nepracoval/a v business manageru, tak to nevadí, vše ti ukážeme a naučíme.

Kurzem vás provede

Michal Krhut

"Dělám, co mě napadne a hlavně baví. Pracoval jsem v agentuře, několik let jako freelancer, byl jsem v Holandsku se Startupem v Bootcampu. Zkušenosti jsem nasbíral v agentuře Sun Marketing, Seznam.cz, Boomerang Communication. Pro kurzy Digicamp jsem začal se školením v roce 2018. Moje Motto: Žij život právě teď, v tuhle chvíli. Jiná není."

Agenda kurzu

1. Workshop

Úvod do sociálních sítí

- První kroky k úspěšné reklamě

- Základní principy FB reklamy

- Jak si založit reklamní účet v business manageru

- Základní orientace v business manageru

- Praktické tipy jak psát první příspěvky

- Workshop a cvičení

2. Workshop

Tvorba reklamy pro podporu značky

- Tvorba příspěvků, který bude mít nejen hodně lajků, ale bude i prodávat

- Jaké vizualizace na Facebooku používat

- Tvoříme první persóny a příběhy k produktům

- Základní typy kampaní a jejich účely

- Nastavujeme první kampaně s cílem: zvyšování povědomí o značce, noví fanoušci stránky, dosah, návštěvnost

- Jaké použít texty a vizualizace

- Jak vyhodnocovat kampaně a na co se zaměřovat

3. Workshop

Remarketingové kampaně

- Jak nastavit konverzní a remarketingové kampaně

- Jaké použít texty a vizualizace

- Jak na optimalizaci kampaní

- Jak vyhodnocovat konverzní a remarketingové kampaně

4. Workshop

Marketing na Instagramu + followers

- Co chtějí lidé na Instagramu vidět

- Pro jaké účely použít Instagram a pro jaké Facebook

- Jak s firemním Instagramem pracovat a jak ho rozvíjet

- Jak nastavit první kampaň na Instagramu

5. Workshop

Reporting a vyhodnocování

- Základní orientaci v systému Google Analytics
- Kde najdeš údaje o výkonu svých kampaní
- Na co se zaměřit při vyhodnocování
- Jak efektivně vyhodnocovat kampaně na sociálních sítích

6. Certifikace
Online test

V teoretické části tě čeká 25 ABCD otázek (jedna správná odpověď – žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 10 bodů – budeme po tobě chtít vytvořit kampaň a vhodně ji zacílit. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!

Máme přes 550+ studentů a hodnocení 4.9/5. Zeptej se na nás v #holkyzmarketingu nebo koukni na recenze na facebooku . Posuň svoje znalosti na vyšší úroveň a pojď se s námi učit online marketing.

Aktuální termíny našich kurzů

Termín kurzu Kurz Datum Kdy Kde Přihláška
Podzim 2021 Facebook a Instagram 5 večerů (termín bude upřesněn) 17:30 - 20:00 Osobně v Praze / online (dle vládních nařízení) Otevřená registrace

Aktuální termíny našich kurzů

Termín kurzu Kurz Datum Kdy Kde Přihláška
Podzim 2022 Facebook a Instagram 5 večerů (termín bude upřesněn) 17:30 - 20:00 Osobně v Praze / online (dle vládních nařízení) Otevřená registrace

Ceny kurzu

Digicamp garance

Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání, které nedostaneš na jiných on-line marketingových kurzech. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme všechny peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl/a něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo ti vrátíme peníze, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.

Voucher 1 000 Kč

Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu. 

Pro studenty a fyzické osoby

5 workshopů + závěrečný test
Videozáznamy z každé hodiny
Vhodné i pro začátečníky
Voucher na 1 000 Kč pro další kurz
Certifikát absolvování kurzu
Digicamp garance

Cena kurzu

8 990 Kč s DPH

7 429 Kč bez DPH

Pro firmy a podnikatele

5 workshopů + závěrečný test
Videozáznamy z každé hodiny
Vhodné i pro začátečníky
Voucher na 1 000 Kč pro další kurz
Certifikát absolvování kurzu
Digicamp garance

Cena kurzu

9 990 Kč s DPH

8 256 Kč bez DPH

*Proč je cena pro fyzické osoby a studenty nižší? Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Digicamp garance

Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání, které nedostaneš na jiných on-line marketingových kurzech. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme všechny peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl/a něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo ti vrátíme peníze, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.

Voucher 1 000 Kč

Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu. 

Pro studenty a fyzické osoby

- 6 workshopů + závěrečný test
- Videozáznamy z každé hodiny
- Vhodné i pro začátečníky
- Voucher na 1000 Kč na další kurz
- Certifikát absolvování kurzu
- Digicamp garance

Cena kurzu

7 990 Kč s DPH
6 603 Kč bez DPH

Pro firmy a podnikatele

- 6 workshopů + závěrečný test
- Videozáznamy z každé hodiny
- Vhodné i pro začátečníky
- Voucher na 1000 Kč na další kurz
- Certifikát absolvování kurzu
- Digicamp garance

Cena kurzu

8 990 Kč s DPH
7 429 Kč bez DPH

Často se nás ptáte na tyto otázky

Jak vypadá závěrečný test?

V teoretické části tě čeká 20 ABCD otázek (jedna správná odpověď – žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 5 bodů – budeme po tobě chtít navrhnout strukturu kampaně, vytvořit kampaň v business manageru a k tomu přidat účinné reklamní texty. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Doma si nastuduješ teorii, kterou v úvodu rychle zopakujeme a nabyté znalosti hned procvičíme v rozhraní reklamních systémů.

Z každé hodiny vyplyne krátký domácí úkol, na který vždy dostaneš feedback – skupinově na začátku hodiny a minimálně 2x individuálně e-mailem od lektorů.

Musím už něco umět?

Nemusíš! To, že jsi v životě nespustil jedinou kampaň na Facebooku, není překážka – právě naopak, náš kurz je ti šitý na míru! Stačí umět pracovat s počítačem a mít Facebook profil. Vše vysvětlíme a prakticky projdeme na našem kurzu, od tvorby kampaní po její spuštění a následnou optimalizaci a práci.

Je to náročné?

Aby ses něco naučil bude potřeba tvoje aktivita. Workshop je jednou týdně, budeš dostávat domácí úkoly (nepovinné) a bude dobré se věnovat i samostudiu. Po absolvování celého kurzu tě čeká test, po jehož úspěšném zvládnutí dostaneš certifikát potvrzující tvoje znalosti.
Share by: