Analytika: Marketingová analytika kurz | Digicamp.cz
Marketingová analytika

Zkroť si své Google Analytics!

Naučíme Tě využívat Google Analytics při každodenní práci! Umět interpretovat data do marketingové strategie není jednoduché, ale s naším kurzem to zvládneš!

To chci!

Je to pro mě?

Google Analytics znáš, občas s nimi pracuješ, avšak používáš jeden oblíbený report a zbytek je pro tebe španělská vesnice. Tušíš, že Analytics skrývají velký potenciál, ale nevíš, jak ho využít.

Aneta Hejnová

Konverze je jako rande, nemůžeš na holku hned vybalit, ať jde k tobě domů. Analytics Ti ukážou, kde se stala chyba, když řekne ne.

Aneta Hejnová

Jak to bude probíhat?

Kde?MSD

Kdy?Každé pondělí od 24. 9. 2018 do 29. 10. 2018 + závěrečný test 5. 11. 2018

Jak?6 výcviků + závěrečný test vždy 18 - 20 hod

Kdo mě bude učit?

Aneta Hejnová a Jiří Hroch

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Doma si nastuduješ teorii, kterou v úvodu rychle zopakujeme a nabyté znalosti hned procvičíme v rozhraní Google Analytics.

Z každé hodiny vyplyne krátký domácí úkol, na který vždycky dostaneš feedback - skupinově na začátku hodiny a minimálně 2x individuálně e-mailem od lektorů.

Jak vypadá závěrečný test?

1. část (teorie):

  • otázky ABCD, znalosti Google Analytics z workshopů / samostudia
  • 20 otázek za 1 bod

2. část (praxe)

  • otevřená otázka s praktickým úkolem
  • hodnoceno 10 body
Aneta Hejnová a Jiří Hroch

Osnova workshopů

24. 9. 2018

01Úvod do datové analytiky a Google Analytics

Co se naučím?

  • základní orientace v rozhraní GA
  • možnosti při nastavování GA
  • nejběžnější přehledy a záložky
  • reporty vhodné pro každodenní vyhodnocování
  • reporty o návštěvách, uživatelích, transakcích…

02Segmentace a obsah webu

Co se naučím?

  • základní segmentace uživatelů - demografické údaje, zdroje návštěv…
  • pokročilá segmentace uživatelů - vlastní nastavení, sekvence
  • jak pomocí GA pracovat s obsahem webu
  • rozdělení podle zařízení
  • terminologie pro vyhodnocování efektivnosti kampaní
1. 10. 2018
8. 10. 2018

03Vyhodnocování PPC + utm tagování napříč marketingem

Co se naučím?

  • jak vyhodnocovat Adwords kampaně v GA
  • jak vyhodnocovat Sklik kampaně v GA
  • utm tagování + jak nastavit napříč všemi kanály

04Efektivní vyhodnocování reklam v GA

Co se naučím?

  • proč nevyhodnocovat kampaně v rozhraní reklamních systémů
  • jak vyhodnocovat efektivitu jednotlivých reklamních kanálů
  • jak rozhodnout, které kampaně se vyplácí a které nikoliv
  • práce s asistovanými konverzemi
15. 10. 2018
22. 10. 2018

05Efektivní vyhodnocování reklam v GA vol. 2

Co se naučím?

  • vyhodnocování FB reklam v GA
  • práce s vícekanálovými cestami při vyhodnocování kampaní
  • analýza nekonvertujících uživatelů
  • vyhodnocení konverzi zákazníka přes různé kanály

06Další nástroje v analytice

Co se naučím?

  • další nástroje vhodné pro webovou analytiku
  • jak hledat spojitosti mezi daty a marketingem
  • jak prezentovat data ostatním
29. 10. 2018
5. 11. 2018

07Závěrečný test

Kdy?5. 11. 2018

Jak to bude probíhat?

1 část (teorie):

  • otázky ABCD, znalosti Google Analytics z workshopů / samostudia
  • 20 otázek za 1 bod

2 část (praxe):

  • otevřená otázka s praktickým úkolem
  • hodnoceno 10 body

Cena kurzu

7 990 Kč 6 603 Kč bez DPH

cena pro firmy a podnikatele:

8 990 Kč 7 430 Kč bez DPH
Proč je cena pro nefiremní kurzisty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs