Junior: PPC kurz pro Juniory | Digicamp.cz
Junior PPC

Nastartuj svojí kariéru v PPC!

Že PPCčka nejsou sprostý slovo a jak vytvářet kampaně snů - to Tě naučíme během našich podzimních kurzů! Uděláme z Tebe juniorního PPC specialistu.

To chci!

Je to pro mě?

Musím už něco umět?

Nemusíš! To, že jsi v životě nespustil jedinou kampaň, není překážka - právě naopak, náš kurz je šitý na míru přímo pro Tebe! Stačí umět pracovat s počítačem.

Co se naučím?

Po našem kurzu se neztratíš v Skliku, AdWords ani Google Analytics. Levou zadní vymyslíš kvalitní reklamní text, dovedeš vyhodnotit a vyladit kampaně. Zvládneš vytvořit kampaň na míru a budeš moct vykročit do světa PPC!

Je to náročné?

Tak, aby ses něco naučil. Worskhop jednou týdně, domácí úkol a nějaké to samostudium. Po absolvování celého kurzu Tě čeká test, po jehož úspěšném zvládnutí dostaneš certifikát potvrzující Tvoje znalosti.

Aneta Prokopcová

Digicamp mi otevřel nové možnosti. Přihlásit se na podzimní běh bylo to nejlepší rozhodnutí. Po jeho absolvování jsem si našla práci v onlinu a dělám to, co mě baví, odkudkoliv.

Aneta Prokopcová Absolvent Digicamp Junior

Jak to bude probíhat?

Kde?zasedačka v Deloitte na Florenci a kanceláře Seznam.cz na Andělu

Kdy?Každý čtvrtek od 4. 10. 2018 do 8. 11.2018 + závěrečný test 15. 11. 2018
Úterý od 16.10 do 20.11. + test 27.11.

Jak?6 workshopů + závěrečný test, vždy 18.00 - 20.00

Kdo mě bude učit?

Čtvrteční výcvik - Tomáš Hurt + Jakub Racek
Úterní výcvik - Petra Nováková + Ondřej Novotný

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Doma si nastuduješ teorii, kterou v úvodu rychle zopakujeme a nabyté znalosti hned procvičíme v rozhraní reklamních systémů.

Z každé hodiny vyplyne krátký domácí úkol, na který vždycky dostaneš feedback - skupinově na začátku hodiny a minimálně 2x individuálně e-mailem od lektorů.

Jak vypadá závěrečný test?

V teoretické části tě čeká 20 ABCD otázek (jedna správná odpověď - žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 10 bodů - budeme po tobě chtít navrhnout strukturu kampaně, vymyslet klíčová slova nebo napsat reklamní text. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!

Jakub Racek a Petra Nováková

Osnova workshopů

4. 10. 2018
16. 10. 2018

01Úvod do světa PPC reklamy

Co se naučím?

  • co jsou PPC reklamy a k čemu jsou dobré
  • v jakých reklamních systémech vytvářet kampaně
  • rozdíl mezi search a display reklamou
  • jak založit a nastavit účet
  • jak vytvořit první reklamu v AdWords

02Vyhledávací kampaně v AdWords

Co se naučím?

  • k čemu jsou PPC a jak je poznám na webu a ve vyhledávání
  • rozdíl mezi search a display reklamou
  • jak se nastavují search kampaně v reklamním systému Google AdWords
  • jak správně nastavit vyhledávací kampaň v Google Adwords
  • jak vyhodnocovat search kampaně v Google Adwords
11. 10. 2018
23. 10. 2018
18. 10. 2018
30. 10. 2018

03Vyhledávací kampaně v Skliku

Co se naučím?

  • jaký je rozdíl mezi Sklikem a AdWords
  • jak se nastavují search kampaně v reklamním systému Sklik
  • jak správně nastavit vyhledávací kampaň v Sklik
  • jak vyhodnocovat search kampaně v Sklik

04Display kampaně v AdWords

Co se naučím?

  • co jsou to display kampaně a jaký je jejich přínos
  • jak nastavit svoji první display kampaň v AdWords
  • jak v AdWords nastavit efektivní display kampaň
  • jak v AdWords vyhodnotit její úspěšnost
25. 10. 2018
06. 11. 2018
1. 11. 2018
13. 11. 2018

05Display kampaně v Skliku

Co se naučím?

  • jak nastavit svoji první display kampaň v Skliku
  • jak se liší Sklik od AdWords a proč ho používat
  • jak v Skliku nastavit efektivní display kampaň
  • jak v Skliku vyhodnotit její úspěšnost

06Vyhodnocování PPC kampaní v Google Analytics

Co se naučím?

  • budeš umět vyčíst z dat, jak Ti co šlape
  • zorientuješ se v Google Analytics
  • budeš vědět, kde najdeš údaje o výkonu svých PPC kampaní
  • poznáš, na co se zaměřiš při jejich vyhodnocování
  • pro vyhodnocování vybereš ten správný atribuční model
8. 11. 2018
20. 11. 2018
15. 11. 2018
27. 11. 2018

07Závěrečný test

Cena kurzu

7 990 Kč 6 603 Kč bez DPH

cena pro firmy a podnikatele:

8 990 Kč 7 430 Kč bez DPH
Proč je cena pro nefiremní kurzisty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs