Advanced: Pokročilý PPC kurz | Digicamp.cz
Advanced PPC

Posuň své znalosti na další úroveň!

Nauč se pokročilé metody optimalizace v AdWords a Skliku nebo postav kvalitní remarketingovou strategii.

To chci!

Je to pro mě?

Už něco umíš

Máš za sebou nejméně půl roku správy kampaní nebo jsi absolventem Digicamp PPC Junior. Umíš nastavit kampaň, základní optimalizaci a vyhodnocování.

Chceš se posunout

Naučíme tě, jak na pokročilý remarketing, kdy zapnout tu správnou bidding strategii a jak optimalizovat kampaně k dokonalosti. AdWords editor se stane tvým novým kámošem.

Pořád váháš?

Nevíš, jestli bys při Advanced stíhal a jestli by ses při Juniorovi nenudil? Napiš nám nebo zavolej a společně vymyslíme, který kurz je pro tebe ten pravý.

Jak to bude probíhat?

Kde?V K10 Coworking

Kdy?Každou středu od 26.9.2018 do 31.10.2018 + závěrečný test 7.11.2018

Jak?6 výcviků + závěrečný test vždy 18 - 20 hod

Kdo mě bude učit?

Jan Mašek a Marek Mašek

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Doma si nastuduješ teorii, kterou v úvodu rychle zopakujeme a nabyté znalosti hned procvičíme v rozhraní reklamních systémů.

Z každé hodiny vyplyne krátký domácí úkol, na který vždycky dostaneš feedback - skupinově na začátku hodiny a minimálně 2x individuálně e-mailem od lektorů.

Jak vypadá závěrečný test?

V teoretické části tě čeká 20 ABCD otázek (jedna správná odpověď - žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 10 bodů - budeme po tobě chtít navrhnout strukturu kampaně, vymyslet klíčová slova nebo napsat reklamní text. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!

Jan Mašek a Marek Mašek

Osnova workshopů

26. 9. 2018

01Jak chytře na strukturu kampaní

Co se naučím?

  • typy klíčových slov
  • jak nahrát jednoduše velké množství klíčových slov
  • jak strukturovat PPC kampaně s 10.000 klíčovými slovy
  • ukázky struktury search kampaní a její možnosti
  • ukázky struktury display kampaní a její možnosti
  • vhodná strategie pro jednotlivé typy kampaní
  • Excel jako pomocník při kombinaci klíčových slov

02Pokročilá práce s inzeráty

Co se naučím?

  • jak nastavit personalizované reklamy podle publika (RLSA vs. classic)
  • jak nastavit countdown nebo optimalizaci na zařízení
  • jak nastavit odlišné inzeráty pro opakujícího se návštěvníka
  • jak nastavit experimenty v AdWords
  • jak testovat inzeráty proti sobě
  • jak testovat inzeráty v obsahové síti (víceúrovňový testing)
  • jak vyhodnotit úspěšnost inzerátů
3. 10. 2018
10. 10. 2018

03AdWords editor

Co se naučím?

  • Jak importovat klíčová slova a strukturu kampaní
  • Jak importovat reklamy
  • Jak je hromadně přidávat do jednotlivých sestav
  • Vyhledání duplicitních slov
  • Rychlé hromadné úpravy
  • Jak přidávat hromadně rozšíření / publika
  • Jak pracovat s filtry
  • Jak na offline úpravy

04Bidding strategie

Co se naučím?

  • Jak na bidování
  • Základní automatizace bidu
  • Bidding strategie na pozice
  • tCPA - kdy použít a co od toho očekávat?
  • Jak pracovat s experimentem?
  • Jak na pokročilý autobidding?
  • Co je smart display kampaň?
  • Jak dlouho trvá learning proces?
17. 10. 2018
24. 10. 2018

05Pokročilý remarketing

Co se naučím?

  • Pokročilé typy remarketingu
  • Jak pracovat s cílením v reklamním systému
  • Jak si vyhledat umístění, kde budeme cílit
  • Ukázka remarketingových strategií
  • Práce s vylučováním publik a konverzí
  • Práce s vylučováním pokročilých cílení
  • Co je to RLSA?
  • Co je to negativní publikum?
  • Jak na custom remarketing

06Dynamická reklama (přes GMC i mimo něj)

Co se naučím?

  • Nastavení GMC (Google merchant centra)
  • Propojení účtů GMC a Google Adwords
  • Co je to feed a co by měl splňovat?
  • Jak nahrát feed a vytvořit si vlastní kampaň?
  • Optimalizace a struktura kampaní v PLA / dynamickém remarketingu
  • Jak nastavit dynamické inzeráty mimo GMC přes vlastní data
  • Tvorba vlastní dynamické kreativy z csv (mimo GMC)
31. 10. 2018
7. 11. 2018

07Závěrečný test

Cena kurzu

7 990 Kč 6 603 Kč bez DPH

cena pro firmy a podnikatele:

8 990 Kč 7 430 Kč bez DPH
Proč je cena pro nefiremní kurzisty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs