FAQ

Často kladené otázky


Jak funguje Digicamp garance?

Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání, které nedostaneš na jiných on-line marketingových kurzech. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme všechny peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl(a) něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo ti vrátíme peníze, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.

Proč je cena pro fyzické osoby a studenty nižší?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Kolik času budu muset investovat do výcviku Digicampu?

Časová náročnost je cca 4 hodiny týdně která zahrnuje jak samotný workshop (2 hod. - 2,5 hod.), tak i samostudium a plnění domácích úkolů. Workshopy probíhají vždy ve večerních hodinách. 


Co získám?


🔦 Know-how, které ti nikdo jiný v Česku nedá

📐 Praktické zkušenosti, které můžeš ihned aplikovat v praxi

🎥 Nahrávky všech workshopů druhý den k dispozici včetně prezentací

📞 Podporu od lektorů po celou dobu kurzu.

Zvládnu to?

Určitě. Kurzy jsou nastavené tak, aby je zvládli všichni, bez ohledu na věk, vzdělání nebo předchozí zkušenosti. Případně u každého kurzu je sepsáno, co bys měl(a) už znát. Předchozí zájem a přirozená zvědavost bude samozřejmě výhodou.

Kdo tě bude učit?

Skvělá otázka! Stejně nároční jako na tebe jsme i na naše lektory , protože jedině tak můžeme garantovat, že kurz splní cíle, které má, a bude tě bavit. Naši lektoři pracují s velkými klienty a mají zkušenosti s přednášením. 

A co když nemůžu na některý z workshopů dorazit?

Každá hodina je nahrávána a následně ji studentům sdílíme, takže se můžeš vše sám/sama doučit.

Co když budu chtít poradit mimo workshop?

Každý kurz má i oddělenou skupinu na Facebooku, kde se můžeš ptát na to, co tě napadne k probíraným věcem, domácímu úkolu apod.


Jak vypadá závěrečný test?

V teoretické části tě čeká 20 ABCD otázek (jedna správná odpověď – žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 5 bodů – budeme po tobě chtít navrhnout strukturu kampaně, vymyslet klíčová slova nebo napsat reklamní text. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!

Proč získat certifikát?

Certifikací prokážeš zaměstnavateli nebo klientům (a také sobě), že máš přehled nejen v teoretické části online marketingu, ale že jej prakticky zvládneš nastavit a optimalizovat. Tuto kvalifikaci můžeš také přidat do svého životopisu a snadno ji nahraješ do profilu na LinkedIn. 

Máš pořád otázky? Napiš anebo zavolej.

Honza
Product owner
Share by: