Často kladené otázky: Otázky k on-line kurzům | Digicamp.cz

Často kladené dotazy

Proč je standardní cena vyšší než studentská cena?

Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Kolik času budu muset investovat do výcviku Digicampu?

Časová náročnost je cca. 4 hodiny týdně a zahrnuje jak samotný výcvik (2 hod) tak i samostudium a plnění domácích úkolů. Výcviky probíhají vždy od 18 do 20 hod. Data jsou podrobněji popsána na jednotlivých stránkách výcviků.

Co za své peníze a čas dostanu?

Know-how, které ti nikdo jiný v Česku nedá. Praktické zkušenosti, které můžeš ihned aplikovat v praxi. Cenné kontakty na lidi z oboru, a to jak na profíky, tak lidi, kteří jsou na stejné čáře jako ty.

Zvládnu to?

Určitě. Výcvik je nastavený tak, aby ho zvládli všichni, bez ohledu na věk, vzdělání nebo předchozí zkušenosti. Vyjma výcviku Advanced, kde zkušenosti naopak potřebuješ. Předchozí zájem a přirozená zvědavost bude samozřejmě výhodou.

Jak funguje Garance nadšeného kempaře?

Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání a výcvik. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl(a) něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.

Jak se liší Digicamp Junior a Digicamp Advanced?

Digicamp Junior je zaměřen na začátečníky, kteří nikdy nepracovali s Sklik, AdWords a Google Analytics. Případně pro ty, kteří si chtějí základy připomenout. Advanced je pro naše absolventy a pro ty, kteří za sebou mají alespoň cca. půl roku zkušeností se správou kampaní.

Jaká musím splňovat kritéria, abych se do kurzu dostal?

Stačí mít dostatečnou motivaci, projít pohovorem a mít čas na absolvování našich workshopů a s nimi spojené úkoly a chuť se sebou něco dělat. Potom je úspěch téměř jistý ;)

Kdo nám bude přednášet?

Stejně nároční jako na vás jsme i na lektory, protože jedině tak můžeme garantovat, že kurz splní cíle, které má, a bude vás bavit. Těšte se na experty z praxe, kteří se nebojí stát před "katedrou". Třeba proto, že přednáší na konferencích.

Jak bude vypadat závěrečný test?

Test se skládá z teoretické a praktické části. Celkem je možné získat 30 bodů. Teoretická část bude mít 20 otázek A/B/C/D (vždy jedna odpověď správně). Praktická část bude otevřená otázka, kdy budeš tvořit kampaň, optimalizovat, vyhodnocovat a nebo např. navrhovat vlastní strategii pro konkrétní firmu. Test je šitý na míru absolvovaným výcvikovým hodinám. Pokud jej neuděláš, odůvodníš za domácí úkol špatně zvolené odpovědi a dostaneš možnost si za týden test zopakovat. Ve výcvicích Junior a Advanced musíš navíc získat certifikát služby AdWords, který můžeš udělat kdykoli během výcviku.

A co když nemůžu na některý z výcviků dorazit?

Pokud probíhá výcviků více naráz, je možné si hodinu nahradit. Pokud ne, každý výcvik je nahráván a videa sdílíme ihned po konci kurzu, takže se můžeš vše sám doučit.

Buduje Digicamp komunitu?

Ano! Po každém výcviku chodíme do hospody na jedno, dvě někdy i tři pivka! Skvělá příležitost poznat blíže svoje kolegy, pokecat s lektorem a doptat se na tipy a triky třeba na svůj vlastní projekt! Občas pořádáme i akce jako teambuildingy, pique-nique, laser game apod. Na FB se můžeš přidat do skupiny Digicamp Alumni, kam pravidelně házíme zajímavé pracovní nabídky.

Naši partneři

Alza
Seznam
MSD
Deloitte
StartupJobs