Kurz PPC reklamy je rozdělen na 5 večerních workshopů s certifikací Digicamp. Hlavní náplní kurzu je pochopení základů online reklamy Google Ads a Seznam Sklik. Na kurzu si vytvoříš reklamu ve vyhledávání, ukážeme si jaká volit klíčová slova a jak napsat poutavou reklamu. Projdeme si a nastavíme reklamy v obsahové síti a ukážeme si její možnosti a typy cílení. V poslední části si ukážeme jak vyhodnocovat online reklamu z reklamních systémů a Google Analytics. Získané zkušenosti pak uplatníš v současném zaměstnání nebo můžeš zazářit při pohovoru do vysněné firmy anebo reklamní agentury jako správce PPC.
Především pro marketingové specialisty, majitele vlastních projektů, a také pro začínající marketéry a markeťačky. Po našem kurzu můžeš začít kariéru v PPC reklamě. Našim cílem je, aby jsi zvládl/a nastavit a spustit PPC reklamu ve vyhledávání a obsahové síti. Ze zkušeností bys měl/a mít alespoň základní povědomí o placené reklamě a chápat její využití. Vše ostatní tě už naučíme na našem kurzu.
"PPC reklamou se zabývám přes 9 let. V agenturách H1.cz a Fragile media jsem posunul na seniorního správce online kampaní a staral se o výkonnostní a brandové klienty TOP českých značek. Založil jsem firmu SmartBidding s.r.o. se zaměřením na data-driven marketing.
V současné době plánuji a organizuji kurzy Digicamp.cz s cílem vzdělávat nové PPC specialisty a marketingové pracovníky z firem. V práci optimalizuji a nastavuji výkonnostní kampaně českým a zahraničním klientům, startupům a zavedeným společnostem v oblasti mobilních aplikací po Evropě, Americe a Asii".
- Základy a principy PPC reklamy ve vyhledávání
- Aukce a cena za proklik
- Přihlášení do reklamního systému Seznam Sklik
- Jak najít a roztřídit relevantní klíčová slova
- Jak psát super reklamy, které zaujmou
- Jak na rozdělení kampaní ve vyhledávání
- Jak si vytvořit první kampaň ve vyhledávání v Sklik.cz
- Praktická ukázka založení a spuštění kampaně ve vyhledávání krok za krokem.
Domácí úkol: Praktická tvorba kampaně v Sklik.cz + Feedback lektora
- Rozdíly mezi reklamou Google Ads a Sklik ve vyhledávání
- Seznámení s rozhraním Google Ads
- Jak si navrhnout a vytvořit první kampaň v Google Ads
- Rozšíření reklamy a její vlastnosti
- Nastavení cen za proklik a bidding strategie
- Nastavení lokality, kategorie zařízení, rozpočtů pro kampaň
- Praktická ukázka založení a spuštění kampaně ve vyhledávání krok za krokem.
Domácí úkol: Praktická tvorba kampaně v Google Ads + Feedback lektora.
Bonusová hodina online: Stažení kampaní do Google Ads Editoru, offline úprava v Excelu. Hromadný import kampaní do účtů, hromadné změny .
- Jak funguje bannerová reklama a jejich nákup
- Úvodní seznámení s remarketingovou kampaní
- Jak nastavit remarketingové kódy a publika
- Typy cílení a jejich rozdíly (zájmy, demografie, témata)
- Formát reklamy v obsahové síti (statické, dynamické)
- Jak si vytvořit první reklamu v obsahové síti (bannery, responzivní reklama, branding)
Domácí úkol: Praktická tvorba kampaně v Sklik / Google Ads + Feedback lektora.
- Jak funguje reklama Google Shopping
- Orientace v nástroji Google Merchant Center a Zboží.cz
- XML feedy, proč jsou tak důležité
- Úprava XML feedů a zařazení zboží do správných kategorií
- Praktické nastavení Shopping kampaní v reklamním účtu Google a Seznam
- Nastavení cen bidding strategie
- Typy bidovacích strategií
Vyhodnocování PPC kampaní
- Jak si určit vhodnou cenu, abychom nezkrachovali
- Optimalizace kampaní na konverze nebo návštěvnost
- Jak využívat chytré nabídky (cena za kliknutí, maximalizace kliknutí, maximalizace konverzí, tCPA, ROAS, Cílový podíl zobrazení)
- Jak si vyhodnotit úspěšnost reklamy
- Jaké jsou základní i pokročilé možnosti optimalizace kampaní ve vyhledávání, obsahové síti a Shopping Ads
- Jak pracovat s automatizací nabídek (AB testy)
- Vyhodnocování kampaní v Google Analytics 4
V teoretické části tě čeká 25 ABCD otázek (jedna správná odpověď – žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 10 bodů. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!
Kurz | Datum | Kdy | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|---|
PPC pro začátečníky | 5 večerů (26.9., 3.10., 10.10., 17.10., 24.10.) | 17:30 - 20:00 | Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) | Registrace |
Kurz | Datum | Kdy | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|---|
PPC pro začátečníky | 5 večerů (26.9., 3.10., 10.10., 17.10., 24.10.) | 17:30 - 20:00 | Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) | Registrace |
Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání, které nedostaneš na jiných on-line marketingových kurzech. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme všechny peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl/a něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo ti vrátíme peníze, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.
Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu.
5 workshopů + závěrečný test
Bohatý catering
5 workshopů + závěrečný test
Bohatý catering
Cena kurzu
* Proč je cena pro fyzické osoby a studenty nižší? Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty snížena, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.
Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..
Pokud nebudeš přítomný/á na některé z vyučovaných hodin, tak máme dobré zprávy! Z každé hodiny budeš mít k dispozici záznam, který si můžeš pustit zpětně. V pracovní skupině budeš mít vše hned druhý den k dispozici a můžeš začít studovat. Záznamy nejsou časově omezené.
Nemusíš! To, že jsi v životě nespustil jedinou kampaň, není překážka – právě naopak, náš kurz je šitý na míru přímo pro tebe! Stačí umět pracovat s počítačem a nebát se kliknout na tlačítko „další“.
Vše vysvětlíme a prakticky projdeme na našem kurzu, od tvorby kampaní po jeho spuštění a následnou optimalizaci a práci.
Můžeš být na pozici správce PPC kampaní, ale i vedoucí projektu anebo marketingový manažer. Absolvováním tohoto kurzu dokážeš bez problému zazářit na jakémkoliv pohovoru.
Praktické znalosti dokážeš využít při vytváření PPC kampaní zcela od začátku. Dokážeš bez problémů spustit a optimalizovat online kampaně tak, jak jej spravují zkušení PPC specialisté. Ke kurzu získáš také možnost konzultace před spuštěním kampaní zkušeným správcem kampaní. Dostaneš praktické tipy, rady a směry, kterými začít inzerovat ve svém oboru.
Jan Mašek, product owner
E-mailem: honza@digicamp.cz
Telefonicky: +420 731 113 205