Kurz PPC reklamy je ve formě předtočeného online kurzu s certifikací Digicamp. Naše kurzy jsou zaměřené na moderní postupy v PPC reklamě s důrazem na získání praktických zkušeností. Naučíš se, jak efektivně spravovat kampaně v Google Ads a Seznam Sklik, optimalizovat klíčová slova a vytvářet poutavé reklamy. Prozkoumáme pokročilé strategie cílení a ukážeme ti, jak správně vyhodnocovat výsledky pomocí reklamních systémů a Google Analytics.
Kurz je určen především pro marketingové specialisty, majitele vlastních projektů a také pro začínající marketéry. Po našem kurzu můžeš začít kariéru v PPC reklamě. Naším cílem je, aby ses naučil/a nastavit a spustit PPC reklamu ve vyhledávání a obsahové síti. Měl/a bys mít alespoň základní povědomí o placené reklamě a chápat její využití. Vše ostatní tě naučíme na našem kurzu. Získané znalosti ti pomohou zlepšit výkon kampaní ve firmě, zvýšit konkurenceschopnost na trhu práce nebo uspět jako PPC specialista v reklamní agentuře.
"PPC reklamou se zabývám přes 9 let. V agenturách H1.cz a Fragile media jsem posunul na seniorního správce online kampaní a staral se o výkonnostní a brandové klienty TOP českých značek. Založil jsem firmu SmartBidding s.r.o. se zaměřením na data-driven marketing.
V současné době plánuji a organizuji kurzy Digicamp.cz s cílem vzdělávat nové PPC specialisty a marketingové pracovníky z firem. V práci optimalizuji a nastavuji výkonnostní kampaně českým a zahraničním klientům, startupům a zavedeným společnostem v oblasti mobilních aplikací po Evropě, Americe a Asii".
- Základy a principy PPC reklamy ve vyhledávání
- Aukce a cena za proklik
- Přihlášení do reklamního systému Seznam Sklik
- Jak najít a roztřídit relevantní klíčová slova
- Jak psát super reklamy, které zaujmou
- Jak na rozdělení kampaní ve vyhledávání
- Jak si vytvořit první kampaň ve vyhledávání v Sklik.cz
- Praktická ukázka založení a spuštění kampaně ve vyhledávání krok za krokem.
Domácí úkol: Praktická tvorba kampaně v Sklik.cz + Feedback lektora
- Rozdíly mezi reklamou Google Ads a Sklik ve vyhledávání
- Seznámení s rozhraním Google Ads
- Jak si navrhnout a vytvořit první kampaň v Google Ads
- Rozšíření reklamy a její vlastnosti
- Nastavení cen za proklik a bidding strategie
- Nastavení lokality, kategorie zařízení, rozpočtů pro kampaň
- Praktická ukázka založení a spuštění kampaně ve vyhledávání krok za krokem.
Domácí úkol: Praktická tvorba kampaně v Google Ads + Feedback lektora.
Bonusová hodina online: Stažení kampaní do Google Ads Editoru, offline úprava v Excelu. Hromadný import kampaní do účtů, hromadné změny .
- Jak funguje bannerová reklama a jejich nákup
- Úvodní seznámení s remarketingovou kampaní
- Jak nastavit remarketingové kódy a publika
- Typy cílení a jejich rozdíly (zájmy, demografie, témata)
- Formát reklamy v obsahové síti (statické, dynamické)
- Jak si vytvořit první reklamu v obsahové síti (bannery, responzivní reklama, branding)
Domácí úkol: Praktická tvorba kampaně v Sklik / Google Ads + Feedback lektora.
- Jak funguje Performance Max a jak ji správně nastavit
- Orientace v nástroji Google Merchant Center a Zboží.cz
- XML feedy, proč jsou tak důležité
- Úprava XML feedů a zařazení zboží do správných kategorií
- Praktické nastavení v reklamním účtu Google Ads a shopping reklama v Seznam Sklik
- Nastavení cen bidding strategie
- Typy bidovacích strategií
Vyhodnocování PPC kampaní
- Jak si určit vhodnou cenu, abychom nezkrachovali
- Optimalizace kampaní na konverze nebo návštěvnost
- Jak využívat chytré nabídky (cena za kliknutí, maximalizace kliknutí, maximalizace konverzí, tCPA, ROAS, Cílový podíl zobrazení)
- Jak si vyhodnotit úspěšnost reklamy
- Jaké jsou základní i pokročilé možnosti optimalizace kampaní ve vyhledávání, obsahové síti a Shopping Ads
- Jak pracovat s automatizací nabídek (AB testy)
- Vyhodnocování kampaní v Google Analytics 4
V teoretické části tě čeká 25 ABCD otázek (jedna správná odpověď – žádné chytáky, slibujeme!) po 1 bodu. Praktická část obsahuje otevřenou otázku za 10 bodů. Pokud budeš při workshopech dávat pozor a zvládneš všechny domácí úkoly, závěrečný test napíšeš levou zadní!
Kurz | Datum | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|
PPC pro začátečníky | Podzim 2025 | Online | Předběžná registrace |
Kurz | Datum | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|
PPC pro začátečníky | Podzim 2025 | Online | Předběžná registrace |
Kurz PPC reklamy bude ve formě předtočeného online kurzu s certifikací Digicamp. Naše kurzy jsou zaměřeny na moderní postupy v PPC reklamě s důrazem na získání praktických zkušeností.
Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..
Kurz je plně online, předtočený a pravidelně aktualizovaný, takže se můžeš učit kdykoliv a bez nutnosti instalace dalšího softwaru. Lekce jsou rozdělené do menších bloků, což ti umožní studovat i během krátkých časových úseků – na PC, tabletu nebo mobilu.
Kombinujeme teorii s praktickými ukázkami, abys mohl/a snadno osvojit a replikovat jednotlivé postupy. Prezentace si můžeš stáhnout a po každém uceleném bloku si ověřit své znalosti v nepovinném testu.
Ano, během kurzu budeš mít možnost pokládat otázky, na které ti rádi odpovíme. Pokud tě zajímají specifické aspekty tvého rozhraní, můžeš si domluvit individuální konzultaci, kde se zaměříme přímo na tvoje potřeby.
Nemusíš! To, že jsi v životě nespustil jedinou kampaň, není překážka – právě naopak, náš kurz je šitý na míru přímo pro tebe! Stačí umět pracovat s počítačem a nebát se kliknout na tlačítko „další“.
Vše vysvětlíme a prakticky projdeme na našem kurzu, od tvorby kampaní po jeho spuštění a následnou optimalizaci a práci.
Můžeš být na pozici správce PPC kampaní, ale i vedoucí projektu anebo marketingový manažer. Absolvováním tohoto kurzu dokážeš bez problému zazářit na jakémkoliv pohovoru.
Praktické znalosti dokážeš využít při vytváření PPC kampaní zcela od začátku. Dokážeš bez problémů spustit a optimalizovat online kampaně tak, jak jej spravují zkušení PPC specialisté. Ke kurzu získáš také možnost konzultace před spuštěním kampaní zkušeným správcem kampaní. Dostaneš praktické tipy, rady a směry, kterými začít inzerovat ve svém oboru.
Jan Mašek, product owner
E-mailem: honza@digicamp.cz
Telefonicky: +420 731 113 205