Co vás čeká? 4 večery, 1 certifikace Digicamp, balík zkušeností a pozitivní energie. Hlavní náplní kurzů je uvést všechny zvědavce do základů copywritingu. Vysvětlit jim teorii i praxi, rozebrat profesi copywritera na ty nejmenší součástky a ty pak poskládat k sobě.
Společně se na copywriting podíváme z různých úhlů a přirozeně zabrousíme i do jiných odvětví marketingu (idea making, PR, SEO, grafika…). Ukážeme si, jak vypadá dobrý i špatný obsah či jak psát jako markeťák i jako kreativec. Vybrané večery budou provázet také praktické úkoly. Díky nim položíš základy vlastního copy vesmíru, který si do budoucna budeš moct rozvíjet dle libosti.
Copy kurz jsem přichystala především pro začátečníky nebo mírně pokročilé psavce. Vítám každého, kdo o dráze copywritera teprve přemýšlí, ale chybí mu zkušenosti, znalosti, odvaha… Na své si ale přijdou i začínající markeťáci, které zajímá, jak prodat klientovi své nápady nebo jak psát gramaticky správné e-maily, které zaujmou. A rozhodně nešlápnou vedle ani ti, kteří už se psaním nějakou dobu živí a rádi by si trochu zopakovali základy a procvičili klávesnice.
Tvé kroky po absolvování kurzu můžou klidně směřovat do agentury, redakce nebo na volnou nohu. Můžeš se pustit do vlastní knihy nebo se naučit, jak si jako podnikatel napsat super popisky na web i parádní newslettery.
Budu ráda, když si společný čas užijeme a ty si odneseš užitečné rady, zážitky a vědomí, že slova dokážou cokoliv.
Už 8 let se živím jako řemeslník slova. Mými nástroji jsou hlava, klávesnice a břitký humor. Díky němu jsem se prosekala z redakce kariérního portálu přes kulturní PR a marketing až do digitální agentury Fragile a poté do Chilli Production.
Momentálně působím jako copywriter s přesahem do produkce, managementu a idea makingu. Mezi mé klienty patří například dm drogerie, Jihočeská filharmonie, dříve Pilot Pen, UGO, Karlovy Vary nebo Kneipp. Ve volném čase se věnuju vlastní tvorbě a externím projektům. Píšu denně a píšu hodně. A dost si to užívám. Stejně jako předávání znalostí dalším lidem.”
- Co je copywriting a kam v rámci marketingu patří
- Jak se stát copywriterem a jak to vydržet
- Základní pojmy spojené s copywritingem - TOV, USP, THINK, AIDA…
- Zlatá pravidla nejen pro začínající copywritery
- „Hodný” vs. „zlý” copywriter - trocha psychologie a etiky
- Konkrétní příklady dobrého a špatného copywritingu + Cvičení
- Co obnáší práce marketingového copywritera
- Základní a nejčastější mini copy formáty a jak je napsat - social content, texty na bannery, search inzeráty…
- Základní a nejčastější maxi copy formáty a jak je napsat - persony, insighty, články, základy SEO, weby, scénáře…
- Ukázky, cvičení, všetečné otázky
- Jak být kreativní a kdy se to (ne)hodí
- Idea making - co to je a proč to umět
- Základy storytellingu pro copywritery - jak se tvoří příběh, proč mít všech 6 pohromadě
- Psaní beletrie - specifika, základní tipy
- Jak bojovat s tvůrčím blokem a restartovat svou kreativitu
- Ukázky, cvičení, všetečné otázky
- Sám sobě kreativcem - hledání odpovědi na otázku „Kde ty nápady mám furt brát?”
- Sám sobě korektorem - pár rad, které vás zachrání
- Sám sobě učitelem - tipy na kurzy, šikovné nástroje, literaturu a inspirativní profily
- Sám sobě manažerem - jak se prodat, když chci práci, hledání odpovědi na otázku „Uživí mě práce na volné noze?” a „Budou mít copywriteři co žr… jíst, až je vytlačí umělá inteligence?, diskuse nad tématem cenotvorby
- Diskuse nad vaší prací a dodatečné informace podle vašeho přání a zájmu
- Diskuse, obousměrná zpětná vazba
- Zašlete mi text, který vás aktuálně pálí, a společně ho zkusíme uhasit během individuálního setkání nebo online hovoru.
- Krátký online test, který shrne vaše znalosti z předchozích večerů.
Kurz | Datum | Kdy | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|---|
Copywriting prakticky | 4 večery (7.5., 14.5., 21.5., 28.5.) | 17:30 - 20:00 | Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) | Registrace |
Copywriting prakticky | podzim 2023 | 17:30 - 20:00 | Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) | Registrace |
Kurz | Datum | Kdy | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|---|
Copywriting prakticky | 4 večery (7.5., 14.5., 21.5., 28.5.) | 17:30 - 20:00 | Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) | Registrace |
Copywriting prakticky | podzim 2023 | 17:30 - 20:00 | Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) | Registrace |
4 workshopy + závěrečný test
Bohatý catering
7 429 Kč bez DPH
4 workshopy + závěrečný test
Bohatý catering
8 256 Kč bez DPH
Cena kurzu
Cena kurzu
7 429 Kč bez DPH
Cena kurzu
8 256 Kč bez DPH
* Proč je cena pro fyzické osoby a studenty nižší? Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty snížena, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.
Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..
Pokud nebudeš přítomný/á na některé z vyučovaných hodin, tak máme dobré zprávy! Z každé hodiny budeš mít k dispozici záznam, který si můžeš pustit zpětně. V pracovní skupině budeš mít vše hned druhý den k dispozici a můžeš začít studovat. Záznamy nejsou časově omezené.
Vítáme každého, kdo o dráze copywritera teprve přemýšlí, ale chybí mu zkušenosti, znalosti, odvaha… Na své si ale přijdou i začínající markeťáci, které zajímá, jak prodat klientovi své nápady nebo jak psát gramaticky správné e-maily, které zaujmou. A rozhodně nešlápnou vedle ani ti, kteří už se psaním nějakou dobu živí a rádi by si trochu zopakovali základy a procvičili klávesnice.
Tvé kroky po absolvování kurzu můžou klidně směřovat do agentury, redakce nebo na volnou nohu. Můžeš se pustit do vlastní knihy nebo se naučit, jak si jako podnikatel napsat super popisky na web i parádní newslettery.
Jan Mašek, product owner
E-mailem: honza@digicamp.cz
Telefonicky: +420 731 113 205