Copywriting prakticky

Nauč se psát texty, které zaujmou.

Copywriting prakticky


Co vás čeká? 4 večery, 1 certifikace Digicamp, balík zkušeností a pozitivní energie. Hlavní náplní kurzů je uvést všechny zvědavce do základů copywritingu. Vysvětlit jim teorii i praxi, rozebrat profesi copywritera na ty nejmenší součástky a ty pak poskládat k sobě. 

KDY: Úterky od 7.5.2024 (4 večery, 17:00 - 20:00)
KDE: Rosmarin Business Center, Praha 7


O kurzu

Co vás čeká? 4 večery, 1 certifikace Digicamp, balík zkušeností a pozitivní energie. Hlavní náplní kurzů je uvést všechny zvědavce do základů copywritingu. Vysvětlit jim teorii i praxi, rozebrat profesi copywritera na ty nejmenší součástky a ty pak poskládat k sobě.


Společně se na copywriting podíváme z různých úhlů a přirozeně zabrousíme i do jiných odvětví marketingu (idea making, PR, SEO, grafika…). Ukážeme si, jak vypadá dobrý i špatný obsah či jak psát jako markeťák i jako kreativec. Vybrané večery budou provázet také praktické úkoly. Díky nim položíš základy vlastního copy vesmíru, který si do budoucna budeš moct rozvíjet dle libosti.  

Pro koho je kurz určen?

Copy kurz jsem přichystala především pro začátečníky nebo mírně pokročilé psavce. Vítám každého, kdo o dráze copywritera teprve přemýšlí, ale chybí mu zkušenosti, znalosti, odvaha… Na své si ale přijdou i začínající markeťáci, které zajímá, jak prodat klientovi své nápady nebo jak psát gramaticky správné e-maily, které zaujmou. A rozhodně nešlápnou vedle ani ti, kteří už se psaním nějakou dobu živí a rádi by si trochu zopakovali základy a procvičili klávesnice.


Tvé kroky po absolvování kurzu můžou klidně směřovat do agentury, redakce nebo na volnou nohu. Můžeš se pustit do vlastní knihy nebo se naučit, jak si jako podnikatel napsat super popisky na web i parádní newslettery. 


Budu ráda, když si společný čas užijeme a ty si odneseš užitečné rady, zážitky a vědomí, že slova dokážou cokoliv. 


Kurzem vás provede

Kristýna Šestáková

Už 8 let se živím jako řemeslník slova. Mými nástroji jsou hlava, klávesnice a břitký humor. Díky němu jsem se prosekala z redakce kariérního portálu přes kulturní PR a marketing až do digitální agentury Fragile a poté do Chilli Production.


Momentálně působím jako copywriter s přesahem do produkce, managementu a idea makingu. Mezi mé klienty patří například dm drogerie, Jihočeská filharmonie, dříve Pilot Pen, UGO, Karlovy Vary nebo Kneipp. Ve volném čase se věnuju vlastní tvorbě a externím projektům. Píšu denně a píšu hodně. A dost si to užívám. Stejně jako předávání znalostí dalším lidem.”

Agenda kurzu

1. Workshop

Copywriterův průvodce po galaxii

- Co je copywriting a kam v rámci marketingu patří 

- Jak se stát copywriterem a jak to vydržet

- Základní pojmy spojené s copywritingem - TOV, USP, THINK, AIDA…

- Zlatá pravidla nejen pro začínající copywritery

- „Hodný” vs. „zlý” copywriter - trocha psychologie a etiky

- Konkrétní příklady dobrého a špatného copywritingu + Cvičení


2. Workshop

Copywriter markeťák

- Co obnáší práce marketingového copywritera

- Základní a nejčastější mini copy formáty a jak je napsat - social content, texty na bannery, search inzeráty…

- Základní a nejčastější maxi copy formáty a jak je napsat - persony, insighty, články, základy SEO, weby, scénáře…

- Ukázky, cvičení, všetečné otázky



3. Workshop

Copywriter kreativec

- Jak být kreativní a kdy se to (ne)hodí 

- Idea making - co to je a proč to umět

- Základy storytellingu pro copywritery - jak se tvoří příběh, proč mít všech 6 pohromadě

- Psaní beletrie - specifika, základní tipy

- Jak bojovat s tvůrčím blokem a restartovat svou kreativitu

- Ukázky, cvičení, všetečné otázky


4. Workshop

Copywriter s přesahem

- Sám sobě kreativcem - hledání odpovědi na otázku „Kde ty nápady mám furt brát?”

- Sám sobě korektorem - pár rad, které vás zachrání

- Sám sobě učitelem - tipy na kurzy, šikovné nástroje, literaturu a inspirativní profily

- Sám sobě manažerem - jak se prodat, když chci práci, hledání odpovědi na otázku „Uživí mě práce na volné noze?” a „Budou mít copywriteři co žr… jíst, až je vytlačí umělá inteligence?, diskuse nad tématem cenotvorby

- Diskuse nad vaší prací a dodatečné informace podle vašeho přání a zájmu 

- Diskuse, obousměrná zpětná vazba

Online test

Test a certifikace

- Zašlete mi text, který vás aktuálně pálí, a společně ho zkusíme uhasit během individuálního setkání nebo online hovoru. 

- Krátký online test, který shrne vaše znalosti z předchozích večerů. 

Naše kurzy absolvovalo více než 750 studentů a máme hodnocení 4.9/5 na Facebooku. Vyber si školení, které tě nejvíce zaujalo a posuň svoje znalosti v online marketingu na vyšší úroveň.

Nové termíny pro rok 2024

Kurz Datum Kdy Lokalita Přihláška
Copywriting prakticky 4 večery (7.5., 14.5., 21.5., 28.5.) 17:30 - 20:00 Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) Registrace
Copywriting prakticky podzim 2023 17:30 - 20:00 Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) Registrace

Nové termíny pro rok 2024

Kurz Datum Kdy Lokalita Přihláška
Copywriting prakticky 4 večery (7.5., 14.5., 21.5., 28.5.) 17:30 - 20:00 Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) Registrace
Copywriting prakticky podzim 2023 17:30 - 20:00 Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) Registrace

Ceny kurzu

Digicamp garance

Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání, které nedostaneš na jiných on-line marketingových kurzech. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme všechny peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl/a něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo ti vrátíme peníze, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.

Voucher 1 000 Kč

Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu. 

Pro studenty a fyzické osoby

4 workshopy + závěrečný test

Videozáznamy z každé hodiny
Vhodné i pro začátečníky
Voucher na 1 000 Kč pro další kurz
Certifikát absolvování kurzu

Bohatý catering

Cena kurzu

8 990 Kč s DPH

7 429 Kč bez DPH

Pro firmy a podnikatele

4 workshopy + závěrečný test

Videozáznamy z každé hodiny
Vhodné i pro začátečníky
Voucher na 1 000 Kč pro další kurz
Certifikát absolvování kurzu

Bohatý catering

Cena kurzu

9 990 Kč s DPH

8 256 Kč bez DPH

*Proč je cena pro fyzické osoby a studenty nižší? Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Digicamp garance

Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání, které nedostaneš na jiných on-line marketingových kurzech. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme všechny peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl/a něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo ti vrátíme peníze, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.

Voucher 1 000 Kč

Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu. 

Cena kurzu

Cena pro studenty

a fyzické osoby

  • 4 workshopy + závěrečný test
  • Videozáznamy z každé hodiny
  • Vhodné i pro začátečníky
  • Voucher na 1000 Kč na další kurz
  • Certifikát absolvování kurzu
  • Digicamp garance
  • Bohatý catering

Cena kurzu

Cena kurzu

8 990 Kč s DPH

7 429 Kč bez DPH

Cena pro firmy

a podnikatele

  • 4 workshopy + závěrečný test
  • Videozáznamy z každé hodiny
  • Vhodné i pro začátečníky
  • Voucher na 1000 Kč na další kurz
  • Certifikát absolvování kurzu
  • Digicamp garance
  • Bohatý catering

Cena kurzu

Cena kurzu

9 990 Kč s DPH

8 256 Kč bez DPH

* Proč je cena pro fyzické osoby a studenty nižší? Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty snížena, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Kurzy na míru

Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..

Často se nás ptáte na tyto otázky

Co když některou hodinu vynechám?

Pokud nebudeš přítomný/á na některé z vyučovaných hodin, tak máme dobré zprávy! Z každé hodiny budeš mít k dispozici záznam, který si můžeš pustit zpětně. V pracovní skupině budeš mít vše hned druhý den k dispozici a můžeš začít studovat. Záznamy nejsou časově omezené.

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Vše budeme probírat v Google Analytics, ze kterého budete mít záznam na později. Všechny přehledy a reporty si ukážeme, stejně tak otázky k jejich vyhodnocování a proč jsou jednotlivé přehledy potřebné a k čemu.

Musím už něco umět?

Vítáme každého, kdo o dráze copywritera teprve přemýšlí, ale chybí mu zkušenosti, znalosti, odvaha… Na své si ale přijdou i začínající markeťáci, které zajímá, jak prodat klientovi své nápady nebo jak psát gramaticky správné e-maily, které zaujmou. A rozhodně nešlápnou vedle ani ti, kteří už se psaním nějakou dobu živí a rádi by si trochu zopakovali základy a procvičili klávesnice.

Kde uplatním tyto znalosti?

Tvé kroky po absolvování kurzu můžou klidně směřovat do agentury, redakce nebo na volnou nohu. Můžeš se pustit do vlastní knihy nebo se naučit, jak si jako podnikatel napsat super popisky na web i parádní newslettery.

Share by: