Co tě čeká? Zábavné a praktické online lekce, 1 certifikace Digicamp, balík zkušeností a pozitivní energie. Hlavní náplní kurzu je seznámit všechny zvědavce se základy copywritingu. Vysvětlíme ti teorii i praxi, rozebere profesi copywritera na nejmenší součástky a ukážeme, jak je efektivně poskládat dohromady.
Společně se na copywriting podíváme z různých úhlů a přirozeně zabrousíme i do dalších oblastí marketingu (idea making, PR, SEO, grafika…). Ukážeme si, jak vypadá dobrý i špatný obsah, jak psát jako markeťák i jako kreativec. Kurz bude obsahovat také praktické úkoly, díky kterým položíš základy vlastního copy vesmíru, který si budeš moci do budoucna rozvíjet podle vlastní libosti.
Copy kurz jsem přichystala především pro začátečníky nebo mírně pokročilé psavce. Vítám každého, kdo o dráze copywritera teprve přemýšlí, ale chybí mu zkušenosti, znalosti, odvaha… Na své si ale přijdou i začínající markeťáci, které zajímá, jak prodat klientovi své nápady nebo jak psát gramaticky správné e-maily, které zaujmou. A rozhodně nešlápnou vedle ani ti, kteří už se psaním nějakou dobu živí a rádi by si trochu zopakovali základy a procvičili klávesnice.
Tvé kroky po absolvování kurzu můžou klidně směřovat do agentury, redakce nebo na volnou nohu. Můžeš se pustit do vlastní knihy nebo se naučit, jak si jako podnikatel napsat super popisky na web i parádní newslettery.
Budu ráda, když si společný čas užijeme a ty si odneseš užitečné rady, zážitky a vědomí, že slova dokážou cokoliv.
Už 8 let se živím jako řemeslník slova. Mými nástroji jsou hlava, klávesnice a břitký humor. Díky němu jsem se prosekala z redakce kariérního portálu přes kulturní PR a marketing až do digitální agentury Fragile a poté do Chilli Production.
Momentálně působím jako copywriter s přesahem do produkce, managementu a idea makingu. Mezi mé klienty patří například dm drogerie, Jihočeská filharmonie, dříve Pilot Pen, UGO, Karlovy Vary nebo Kneipp. Ve volném čase se věnuju vlastní tvorbě a externím projektům. Píšu denně a píšu hodně. A dost si to užívám. Stejně jako předávání znalostí dalším lidem.”
- Co je copywriting a kam v rámci marketingu patří
- Jak se stát copywriterem a jak to vydržet
- Základní pojmy spojené s copywritingem - TOV, USP, THINK, AIDA…
- Zlatá pravidla nejen pro začínající copywritery
- „Hodný” vs. „zlý” copywriter - trocha psychologie a etiky
- Konkrétní příklady dobrého a špatného copywritingu + Cvičení
- Co obnáší práce marketingového copywritera
- Základní a nejčastější mini copy formáty a jak je napsat - social content, texty na bannery, search inzeráty…
- Základní a nejčastější maxi copy formáty a jak je napsat - persony, insighty, články, základy SEO, weby, scénáře…
- Ukázky, cvičení, všetečné otázky
- Jak být kreativní a kdy se to (ne)hodí
- Idea making - co to je a proč to umět
- Základy storytellingu pro copywritery - jak se tvoří příběh, proč mít všech 6 pohromadě
- Psaní beletrie - specifika, základní tipy
- Jak bojovat s tvůrčím blokem a restartovat svou kreativitu
- Ukázky, cvičení, všetečné otázky
- Sám sobě kreativcem - hledání odpovědi na otázku „Kde ty nápady mám furt brát?”
- Sám sobě korektorem - pár rad, které vás zachrání
- Sám sobě učitelem - tipy na kurzy, šikovné nástroje, literaturu a inspirativní profily
- Sám sobě manažerem - jak se prodat, když chci práci, hledání odpovědi na otázku „Uživí mě práce na volné noze?” a „Budou mít copywriteři co žr… jíst, až je vytlačí umělá inteligence?, diskuse nad tématem cenotvorby
- Diskuse nad vaší prací a dodatečné informace podle vašeho přání a zájmu
- Diskuse, obousměrná zpětná vazba
- Zašlete mi text, který vás aktuálně pálí, a společně ho zkusíme uhasit během individuálního setkání nebo online hovoru.
- Krátký online test, který shrne vaše znalosti z předchozích večerů.
Kurz | Datum | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|
Copywriting prakticky | Podzim 2025 | Online | Předběžná registrace |
Kurz | Datum | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|
Copywriting prakticky | Podzim 2025 | Online | Předběžná registrace |
Společně se na copywriting podíváme z různých úhlů a přirozeně zabrousíme i do dalších oblastí marketingu (idea making, PR, SEO, grafika…). Ukážeme si, jak vypadá dobrý i špatný obsah, jak psát jak pro marketéry, tak pro kreativce. Kurz bude obsahovat také praktické úkoly, díky kterým položíš základy vlastního copy vesmíru, který si budeš moci do budoucna rozvíjet podle své libosti.
Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..
Kurz je plně online, předtočený a pravidelně aktualizovaný, takže se můžeš učit kdykoliv a bez nutnosti instalace dalšího softwaru. Lekce jsou rozdělené do menších bloků, což ti umožní studovat i během krátkých časových úseků – na PC, tabletu nebo mobilu.
Kombinujeme teorii s praktickými ukázkami, abys mohl/a snadno osvojit a replikovat jednotlivé postupy. Prezentace si můžeš stáhnout a po každém uceleném bloku si ověřit své znalosti v nepovinném testu.
Ano, během kurzu budeš mít možnost pokládat otázky, na které ti rádi odpovíme. Pokud tě zajímají specifické aspekty tvého rozhraní, můžeš si domluvit individuální konzultaci, kde se zaměříme přímo na tvoje potřeby.
Vítáme každého, kdo o dráze copywritera teprve přemýšlí, ale chybí mu zkušenosti, znalosti, odvaha… Na své si ale přijdou i začínající markeťáci, které zajímá, jak prodat klientovi své nápady nebo jak psát gramaticky správné e-maily, které zaujmou. A rozhodně nešlápnou vedle ani ti, kteří už se psaním nějakou dobu živí a rádi by si trochu zopakovali základy a procvičili klávesnice.
Tvé kroky po absolvování kurzu můžou klidně směřovat do agentury, redakce nebo na volnou nohu. Můžeš se pustit do vlastní knihy nebo se naučit, jak si jako podnikatel napsat super popisky na web i parádní newslettery.
Jan Mašek, product owner
E-mailem: honza@digicamp.cz
Telefonicky: +420 731 113 205