Copywriting prakticky

Nauč se psát texty, které zaujmou.

Copywriting prakticky


Co vás čeká? 4 večery, 1 certifikace Digicamp, balík zkušeností a pozitivní energie. Hlavní náplní kurzů je uvést všechny zvědavce do základů copywritingu. Vysvětlit jim teorii i praxi, rozebrat profesi copywritera na ty nejmenší součástky a ty pak poskládat k sobě. 

O kurzu

Co tě čeká? Zábavné a praktické online lekce, 1 certifikace Digicamp, balík zkušeností a pozitivní energie. Hlavní náplní kurzu je seznámit všechny zvědavce se základy copywritingu. Vysvětlíme ti teorii i praxi, rozebere profesi copywritera na nejmenší součástky a ukážeme, jak je efektivně poskládat dohromady.



Společně se na copywriting podíváme z různých úhlů a přirozeně zabrousíme i do dalších oblastí marketingu (idea making, PR, SEO, grafika…). Ukážeme si, jak vypadá dobrý i špatný obsah, jak psát jako markeťák i jako kreativec. Kurz bude obsahovat také praktické úkoly, díky kterým položíš základy vlastního copy vesmíru, který si budeš moci do budoucna rozvíjet podle vlastní libosti.

Pro koho je kurz určen?

Copy kurz jsem přichystala především pro začátečníky nebo mírně pokročilé psavce. Vítám každého, kdo o dráze copywritera teprve přemýšlí, ale chybí mu zkušenosti, znalosti, odvaha… Na své si ale přijdou i začínající markeťáci, které zajímá, jak prodat klientovi své nápady nebo jak psát gramaticky správné e-maily, které zaujmou. A rozhodně nešlápnou vedle ani ti, kteří už se psaním nějakou dobu živí a rádi by si trochu zopakovali základy a procvičili klávesnice.


Tvé kroky po absolvování kurzu můžou klidně směřovat do agentury, redakce nebo na volnou nohu. Můžeš se pustit do vlastní knihy nebo se naučit, jak si jako podnikatel napsat super popisky na web i parádní newslettery. 


Budu ráda, když si společný čas užijeme a ty si odneseš užitečné rady, zážitky a vědomí, že slova dokážou cokoliv. 


Kurzem vás provede

Kristýna Šestáková

Už 8 let se živím jako řemeslník slova. Mými nástroji jsou hlava, klávesnice a břitký humor. Díky němu jsem se prosekala z redakce kariérního portálu přes kulturní PR a marketing až do digitální agentury Fragile a poté do Chilli Production.


Momentálně působím jako copywriter s přesahem do produkce, managementu a idea makingu. Mezi mé klienty patří například dm drogerie, Jihočeská filharmonie, dříve Pilot Pen, UGO, Karlovy Vary nebo Kneipp. Ve volném čase se věnuju vlastní tvorbě a externím projektům. Píšu denně a píšu hodně. A dost si to užívám. Stejně jako předávání znalostí dalším lidem.”

Agenda kurzu

1. Téma

Copywriterův průvodce po galaxii

- Co je copywriting a kam v rámci marketingu patří 

- Jak se stát copywriterem a jak to vydržet

- Základní pojmy spojené s copywritingem - TOV, USP, THINK, AIDA…

- Zlatá pravidla nejen pro začínající copywritery

- „Hodný” vs. „zlý” copywriter - trocha psychologie a etiky

- Konkrétní příklady dobrého a špatného copywritingu + Cvičení


2. Téma

Copywriter markeťák

- Co obnáší práce marketingového copywritera

- Základní a nejčastější mini copy formáty a jak je napsat - social content, texty na bannery, search inzeráty…

- Základní a nejčastější maxi copy formáty a jak je napsat - persony, insighty, články, základy SEO, weby, scénáře…

- Ukázky, cvičení, všetečné otázky



3. Téma

Copywriter kreativec

- Jak být kreativní a kdy se to (ne)hodí 

- Idea making - co to je a proč to umět

- Základy storytellingu pro copywritery - jak se tvoří příběh, proč mít všech 6 pohromadě

- Psaní beletrie - specifika, základní tipy

- Jak bojovat s tvůrčím blokem a restartovat svou kreativitu

- Ukázky, cvičení, všetečné otázky


4. Téma

Copywriter s přesahem

- Sám sobě kreativcem - hledání odpovědi na otázku „Kde ty nápady mám furt brát?”

- Sám sobě korektorem - pár rad, které vás zachrání

- Sám sobě učitelem - tipy na kurzy, šikovné nástroje, literaturu a inspirativní profily

- Sám sobě manažerem - jak se prodat, když chci práci, hledání odpovědi na otázku „Uživí mě práce na volné noze?” a „Budou mít copywriteři co žr… jíst, až je vytlačí umělá inteligence?, diskuse nad tématem cenotvorby

- Diskuse nad vaší prací a dodatečné informace podle vašeho přání a zájmu 

- Diskuse, obousměrná zpětná vazba

Online test

Test a certifikace

- Zašlete mi text, který vás aktuálně pálí, a společně ho zkusíme uhasit během individuálního setkání nebo online hovoru. 

- Krátký online test, který shrne vaše znalosti z předchozích večerů. 

Naše kurzy absolvovalo více než 750 studentů a máme hodnocení 4.9/5 na Facebooku. Vyber si školení, které tě nejvíce zaujalo a posuň svoje znalosti v online marketingu na vyšší úroveň.

Přehled termínů

Kurz Datum Lokalita Přihláška
Copywriting prakticky Podzim 2025 Online Předběžná registrace

Přehled termínů

Kurz Datum Lokalita Přihláška
Copywriting prakticky Podzim 2025 Online Předběžná registrace

Cena kurzu

Kurz Copywriting prakticky

Společně se na copywriting podíváme z různých úhlů a přirozeně zabrousíme i do dalších oblastí marketingu (idea making, PR, SEO, grafika…). Ukážeme si, jak vypadá dobrý i špatný obsah, jak psát jak pro marketéry, tak pro kreativce. Kurz bude obsahovat také praktické úkoly, díky kterým položíš základy vlastního copy vesmíru, který si budeš moci do budoucna rozvíjet podle své libosti.

Voucher 1 000 Kč

Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu. 

Cena kurzu

Online kurz + praktické úkoly
Videozáznamy dostupné 24/7
Vhodné nejen pro začátečníky
Voucher na 1 000 Kč pro další kurz
Certifikát absolvování kurzu

Cena kurzu: 9 990 Kč s DPH

Registrace

Cena kurzu

  • Online kurz + praktické úkoly
  • Videozáznamy dostupné 24/7
  • Vhodné nejen pro začátečníky
  • Voucher na 1000 Kč na další kurz
  • Certifikát absolvování kurzu

Cena kurzu

Cena kurzu: 9 990 Kč s DPH

Registrace

Kurzy na míru

Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..

Jak budou kurzy vypadat?

Kurz je plně online, předtočený a pravidelně aktualizovaný, takže se můžeš učit kdykoliv a bez nutnosti instalace dalšího softwaru. Lekce jsou rozdělené do menších bloků, což ti umožní studovat i během krátkých časových úseků – na PC, tabletu nebo mobilu.

Kombinujeme teorii s praktickými ukázkami, abys mohl/a snadno osvojit a replikovat jednotlivé postupy. Prezentace si můžeš stáhnout a po každém uceleném bloku si ověřit své znalosti v nepovinném testu.

Budu mít možnost se na něco zeptat?

Ano, během kurzu budeš mít možnost pokládat otázky, na které ti rádi odpovíme. Pokud tě zajímají specifické aspekty tvého rozhraní, můžeš si domluvit individuální konzultaci, kde se zaměříme přímo na tvoje potřeby.

Musím už něco umět?

Vítáme každého, kdo o dráze copywritera teprve přemýšlí, ale chybí mu zkušenosti, znalosti, odvaha… Na své si ale přijdou i začínající markeťáci, které zajímá, jak prodat klientovi své nápady nebo jak psát gramaticky správné e-maily, které zaujmou. A rozhodně nešlápnou vedle ani ti, kteří už se psaním nějakou dobu živí a rádi by si trochu zopakovali základy a procvičili klávesnice.

Kde uplatním tyto znalosti?

Tvé kroky po absolvování kurzu můžou klidně směřovat do agentury, redakce nebo na volnou nohu. Můžeš se pustit do vlastní knihy nebo se naučit, jak si jako podnikatel napsat super popisky na web i parádní newslettery.

Share by: