Kurz PPC reklamy pro pokročilé je předtočený online kurz s certifikací Digicamp. Naším cílem je představit pokročilé metody nastavení kampaní a optimalizační postupy zaměřené na data-driven marketing. Naučíš se vytvářet složitější struktury kampaní, hromadně je importovat do reklamních účtů a efektivně využívat remarketing nejen v obsahové síti, ale i ve vyhledávání. Zaměříme se na tvorbu datově orientovaných kampaní, optimalizaci kampaní, práci s biddingem a jejich správu.
Pracuješ s PPC kampaněmi alespoň 3 - 24 měsíců? Přijď na náš kurz! Ideálně už znáš pojmy jako konverzní poměr, CTR, CPC, CPA, ROI, ROAS a už pravidelně optimalizuješ kampaně. Setkáváš se s lepší nebo horším hodnocením kvality reklamy a chceš tyto metriky vylepšit. Zajímá tě impression share kampaní a chceš maximalizovat výkon tvých kampaní. Nejsi si jistý/á úrovní tohoto kurzu? Zavolej nám! Rádi ti rádi poradíme. Získané zkušenosti pak můžeš uplatnit v současném zaměstnání nebo využít při pohovoru do vysněné firmy či reklamní agentury.
"PPC reklamou se živím přes 11 let. Pracuji na jednoduchých i technologicky složitých projektech. Pomáhám se správou PPC kampaní klientům s milionovými rozpočty. Moje hlavní specializace je správa Google Ads, Sklik a RTB kampaní. Obsah kurzu většinou uzpůsobujeme aktuálním požadavkům kurzistů."
"PPC reklamou se stejně jako Marek, zabývám 11 let. V agenturách H1.cz a Fragile media jsem posunul na seniorního správce online kampaní a staral se o výkonnostní a brandové klienty TOP českých značek. Založil jsem firmu SmartBidding s.r.o. se zaměřením na data-driven marketing.
V současné době plánuji a organizuji kurzy Digicamp.cz s cílem vzdělávat nové PPC specialisty a marketingové pracovníky z firem. V práci optimalizuji a nastavuji výkonnostní kampaně českým a zahraničním klientům, startupům a zavedeným společnostem v oblasti mobilních aplikací po Evropě, Americe a Asii".
- Opakování: Jak najít vhodná klíčová slova, shody klíčových slov
- Jak nejlépe zvolit strukturu kampaní
- Strukturování kampaní ve vyhledávání a obsahové síti
- Produktové DSA kampaně a tvorba feedu
- Google Ads Editor
- Hromadné úpravy kampaní
- Google Merchant Center, zboží.cz, typy Shopping kampaní
- Performance Max kampaně
- Nastavení shopping kampaní a její optimalizace
- Segmentace produktů do kampaní
- Custom parametry a skupinkování produktů
- Opakování bidding strategií
- Tajné tipy na optimalizaci a větší zásah
- Správné nastavení účtu a měřících nástrojů
- Typy chytrých nabídek a jejich vlastností
- Nastavení chytrých nabídek na úrovni kampaně
- Vyhodnocování kampaní a chování strategií
- Učící fáze algoritmů
- Opakování: Co je remarketing, struktury, typy, vylučování publik
- Nastavení účtů a reklamních pixelů
- Tvorba publik v reklamních účtech a Google Analytics
- Tvorba segmentovaných publik v účtech
- Spouštění tagů a pixelů přes GTM
- Dynamický remarketing
- Online test, uzavřené otázky
- Po úspěšném absolvování (alespoň 80 % správně) získáváte Digicamp certifikaci
Kurz | Datum | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|
PPC pro pokročilé | Podzim 2025 | Online | Předběžná registrace |
Kurz | Datum | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|
PPC pro pokročilé | Podzim 2025 | Online | Předběžná registrace |
Naučíš se vytvářet složitější struktury kampaní, hromadně je importovat do reklamních účtů a efektivně využívat remarketing nejen v obsahové síti, ale i ve vyhledávání. Zaměříme se na tvorbu datově orientovaných kampaní, jejich optimalizaci, práci s biddingem a správu.
Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..
Kurz je plně online, předtočený a pravidelně aktualizovaný, takže se můžeš učit kdykoliv a bez nutnosti instalace dalšího softwaru. Lekce jsou rozdělené do menších bloků, což ti umožní studovat i během krátkých časových úseků – na PC, tabletu nebo mobilu.
Kombinujeme teorii s praktickými ukázkami, abys mohl/a snadno osvojit a replikovat jednotlivé postupy. Prezentace si můžeš stáhnout a po každém uceleném bloku si ověřit své znalosti v nepovinném testu.
Ano, během kurzu budeš mít možnost pokládat otázky, na které ti rádi odpovíme. Pokud tě zajímají specifické aspekty tvého rozhraní, můžeš si domluvit individuální konzultaci, kde se zaměříme přímo na tvoje potřeby.
Ano. Předpokladem studenta je již aktivní správa kampaní. Budeme probírat detaily a pokročilé techniky a metody. Náš kurz je proto vhodný pro specialisty, kteří nastavují PPC kampaně a již si nějakou kampaň spustili.
Dokážeš bez problémů spustit a optimalizovat online kampaně pro firmu ve které pracuješ, nebo pro klienty agentury. Ke kurzu získáš také možnost konzultace před spuštěním kampaní zkušeným správcem kampaní. Dostaneš praktické tipy, rady a směry, kterými začít inzerovat ve svém oboru.
Jan Mašek, product owner
E-mailem: honza@digicamp.cz
Telefonicky: +420 731 113 205