Google Analytics 4

Nauč se ovládat GA4

Google Analytics 4 prakticky


Provedeme tě novou verzí Google Analytics 4 od správného nastavení měření, pochopení nového datového modelu až po praktické využití nových funkcionalit.

O kurzu

V kurzu získáš praktické znalosti a postupy pro založení Google Analytics 4 a jeho ovládání na uživatelské úrovni. Zorientuješ se v novém rozhraní a naučíš se pracovat s novými funkcemi Google Analytics 4.



Ukážeme ti, jak je prakticky využít pro tvůj projekt. Naučíš se vyhodnocovat klíčové metriky webu, vytvářet pokročilé segmentace publika pro analýzu a remarketing a tvořit vlastní reporty na míru. Osvojíš si principy nové logiky „event-based“ měření a moderní přístup k webové analytice.

Pro koho je kurz určen?

Kurz je určen pro marketingové specialisty, manažery a majitele vlastních projektů. Vhodný je pro začátečníky i pokročilé uživatele Google Analytics, kteří chtějí na uživatelské úrovni pochopit novou verzi – Google Analytics 4.


Získáš odpovědi například na tyto otázky:

  • Jak vhodně nastavit webovou analytiku v kontextu obchodních cílů projektu?
  • Jaké marketingové kanály přivádí nejvíce uživatelů a tržeb?
  • Jaké kampaně a obsah na webu mají největší přínos pro tvoji firmu a které naopak ne?
  • Jaké je konkrétní chování jednotlivých uživatelů vedoucí ke konverzi?
  • Co jsou atribuční modely a jak je používat?
  • Jak si nastavím Google Analytics 4 pro svůj projekt?

Kurzem tě provede

Kristián Smith

V různých rolích jsem v rámci online marketingu pracoval pro startupy, globální korporát i digitální agentury.


Nyní jako marketingový konzultant pomáhám klientům zejména v oblasti nastavení digitální strategie, webové analytiky a online propagace se zaměřením na vyhledávače.


Od roku 2019 působím také jako mentor pro startupy v rámci CzechInvest akceleračních programů.



Agenda kurzu

1. Téma

Úvod do Google Analytics 4 

  • Co je webová analytika - role pro firmy a webové stránky
  • Event-based analytika
  • Blokování cookies, ztráta dat a dopady na webovou analytiku
  • Založení Google Analytics 4 a orientace v rozhraní
  • Dimenze a Metriky, Průvodce přehledy

2. Téma

Práce v Google Analytics 4

  • Úprava a tvorba vlastních reportů
  • Analýza návštěvnosti
  • Filtrování, Segmentace
  • Analýza obsahu


3. Téma

Data v Google Analytics 4

  • UTM Parametry
  • Vlastní události
  • Google Tag Manager a Datová Vrstva
  • E-commerce implementace
  • Konverze
  • Google Search Console


4. Téma

Vyhodnocování kampaní. Exploration (průzkumy)

  • Stanovení cílů webu
  • Reklamní modely a vyhodnocení kampaní
  • Atribuční modely
  • Segmentace uživatelů, tvorba a využití publik
  • Práce s Explorations (Volný průzkum, Funnely, Průzkum Trasy, Překryv Segmentů)


5. Téma

Praktické tipy, ukázky, automatický reporting

  • Odpovědi na typické business otázky
  • Praktické ukázky analýzy webu
  • Automatický reporting v Looker Studio
  • Napojení na Big Query
  • Consent Mode
  • Příprava na konec podpory cookies třetích stran z pohledu  webové analytiky


Online test

Test a certifikace

- Zkouška z praktických znalostí webové analytiky

- Test z teorie a praxe

- Jedna odpověď správně

Naše kurzy absolvovalo více než 750 studentů a máme hodnocení 4.9/5 na Facebooku. Vyber si školení, které tě nejvíce zaujalo a posuň svoje znalosti v online marketingu na vyšší úroveň.

Přehled termínů

Kurz Datum Lokalita Přihláška
Google Analytics 4 Podzim 2025 Online Předběžná registrace

Přehled termínů

Kurz Datum Lokalita Přihláška
Google Analytics 4 Podzim 2025 Online Předběžná přihláška

Cena kurzu

Kurz Google Analytics 4

Stojíme si za tím, že to, co u nás získáš, je špičkové vzdělání, které jinde v online marketingových kurzech nenajdeš. V rámci kurzu získáš praktické znalosti a postupy pro založení Google Analytics 4 a jeho ovládání na uživatelské úrovni. Zorientuješ se v novém rozhraní a naučíš se pracovat s novými funkcemi Google Analytics 4. Ukážeme ti praktické využití přímo pro tvůj projekt.

Voucher 1 000 Kč

Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu. 

Cena kurzu

Online kurz + praktické úkoly
Videozáznamy dostupné 24/7
Vhodné nejen pro začátečníky
Voucher na 1 000 Kč pro další kurz
Certifikát absolvování kurzu

Cena kurzu: 9 990 Kč s DPH

Registrace

Cena kurzu

  • Online kurz + praktické úkoly
  • Videozáznamy dostupné 24/7
  • Vhodné nejen pro začátečníky
  • Voucher na 1000 Kč na další kurz
  • Certifikát absolvování kurzu

Cena kurzu

Cena kurzu: 9 990 Kč s DPH

Registrace

Kurzy na míru

Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..

Často se nás ptáte na tyto otázky

Jak budou kurzy vypadat?

Kurz je plně online, předtočený a pravidelně aktualizovaný, takže se můžeš učit kdykoliv a bez nutnosti instalace dalšího softwaru. Lekce jsou rozdělené do menších bloků, což ti umožní studovat i během krátkých časových úseků – na PC, tabletu nebo mobilu.

Kombinujeme teorii s praktickými ukázkami, abys mohl/a snadno osvojit a replikovat jednotlivé postupy. Prezentace si můžeš stáhnout a po každém uceleném bloku si ověřit své znalosti v nepovinném testu.

Budu mít možnost se na něco zeptat?

Ano, během kurzu budeš mít možnost pokládat otázky, na které ti rádi odpovíme. Pokud tě zajímají specifické aspekty tvého rozhraní, můžeš si domluvit individuální konzultaci, kde se zaměříme přímo na tvoje potřeby.

Musím už něco umět?

Základní přehled v marketingu bys už měl mít. V našem kurzu se zaměříme na práci s daty a webovou návštěvností, vyhodnocování placených i neplacených kanálů a měření konverzí. Měl bys rozumět tomu, co znamená konverze, a dokázat si ujasnit, která je pro tvůj projekt nejdůležitější.

Kde uplatním tyto znalosti?

Naučíš se orientovat ve vyhodnocování webové návštěvnosti. Dokážeš pracovat s pokročilými reporty, analyzovat nejvýkonnější zdroje návštěvnosti i nejprodávanější produkty. Pro nadšence navíc přidáme analýzu konverzních tras, doby a času před nákupem a vyhodnocování asistovaných konverzí.

Share by: