Google Analytics 4

Nauč se ovládat GA4

Google Analytics 4 prakticky


Provedeme tě novou verzí Google Analytics 4 od správného nastavení měření, pochopení nového datového modelu až po praktické využití nových funkcionalit.

KDY: Středy od 25.9.2024 (5 večerů, 17:30 - 20:00)

KDE: Rosmarin Business Center, Praha 7

O kurzu

V rámci kurzu získáš praktické znalosti a postupy pro založení Google Analytics 4 a jejich ovládnutí na uživatelské úrovni. Zorientuješ se v novém rozhraní a naučíš se nové funkce Google Analytics 4. Ukážeme ti praktické využití vhodné pro tvůj projekt. 


Naučíš se jak vyhodnotit klíčové metriky webu, tvořit pokročilé segmentace publik pro analýzu a remarketing. Také se dozvíš jak vytvořit vlastní reporty na míru. Osvojíš si principy a využití možností nové logiky “event-based” měření a nového přístupu k webové analytice.

Pro koho je kurz určen?

Pro marketingové specialisty, manažery a majitele vlastních projektů. Pro začátečníky, ale také pokročilé uživatele Google Analytics, kteří chtějí na uživatelské úrovni pochopit jejich novou verzi - Google Analytics 4.


Získáš odpovědi například na tyto otázky:

  • Jak vhodně nastavit webovou analytiku v kontextu obchodních cílů projektu?
  • Jaké marketingové kanály přivádí nejvíce uživatelů a tržeb?
  • Jaké kampaně a obsah na webu mají největší přínos pro tvoji firmu a které naopak ne?
  • Jaké je konkrétní chování jednotlivých uživatelů vedoucí ke konverzi?
  • Co jsou atribuční modely a jak je používat?
  • Jak si nastavím Google Analytics 4 pro svůj projekt?

Kurzem tě provede

Kristián Smith

V různých rolích jsem v rámci online marketingu pracoval pro startupy, globální korporát i digitální agentury.


Nyní jako marketingový konzultant pomáhám klientům zejména v oblasti nastavení digitální strategie, webové analytiky a online propagace se zaměřením na vyhledávače.


Od roku 2019 působím také jako mentor pro startupy v rámci CzechInvest akceleračních programů.



Agenda kurzu

1. Workshop

Úvod do Google Analytics 4 

  • Co je webová analytika - role pro firmy a webové stránky
  • Event-based analytika
  • Blokování cookies, ztráta dat a dopady na webovou analytiku
  • Založení Google Analytics 4 a orientace v rozhraní
  • Dimenze a Metriky, Průvodce přehledy

2. Workshop

Práce v Google Analytics 4

  • Úprava a tvorba vlastních reportů
  • Analýza návštěvnosti
  • Filtrování, Segmentace
  • Analýza obsahu


3. Workshop

Data v Google Analytics 4

  • UTM Parametry
  • Vlastní události
  • Google Tag Manager a Datová Vrstva
  • E-commerce implementace
  • Konverze
  • Google Search Console


4. Workshop

Vyhodnocování kampaní. Exploration (průzkumy)

  • Stanovení cílů webu
  • Reklamní modely a vyhodnocení kampaní
  • Atribuční modely
  • Segmentace uživatelů, tvorba a využití publik
  • Práce s Explorations (Volný průzkum, Funnely, Průzkum Trasy, Překryv Segmentů)


5. Workshop

Praktické tipy, ukázky, automatický reporting

  • Odpovědi na typické business otázky
  • Praktické ukázky analýzy webu
  • Automatický reporting v Looker Studio
  • Napojení na Big Query
  • Consent Mode
  • Příprava na konec podpory cookies třetích stran z pohledu  webové analytiky


Online test

Test a certifikace

- Zkouška z praktických znalostí webové analytiky

- Test z teorie a praxe

- Jedna odpověď správně

Naše kurzy absolvovalo více než 750 studentů a máme hodnocení 4.9/5 na Facebooku. Vyber si školení, které tě nejvíce zaujalo a posuň svoje znalosti v online marketingu na vyšší úroveň.

Nové termíny pro rok 2024

Kurz Datum Kdy Lokalita Přihláška
Google Analytics 4 Středy (25.9., 2.10., 9.10., 16.10., 23.10.) 17:30 - 20:00 Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) Registrace

Nové termíny pro rok 2024

Kurz Datum Kdy Lokalita Přihláška
Google Analytics 4 Středy (25.9., 2.10., 9.10., 16.10., 23.10.) 17:30 - 20:00 Dělnická 213/12 - Praha 7 (Rosmarin) Registrace

Ceny kurzu

Digicamp garance

Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání, které nedostaneš na jiných on-line marketingových kurzech. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme všechny peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl/a něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo ti vrátíme peníze, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.

Voucher 1 000 Kč

Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu. 

Pro studenty a fyzické osoby

5 workshopů + závěrečný test
Videozáznamy z každé hodiny
Vhodné i pro začátečníky
Voucher na 1 000 Kč pro další kurz
Certifikát absolvování kurzu

Bohatý catering

Cena kurzu: 8 990 Kč s DPH

Registrace

Pro firmy a podnikatele

5 workshopů + závěrečný test
Videozáznamy z každé hodiny
Vhodné i pro začátečníky
Voucher na 1 000 Kč pro další kurz
Certifikát absolvování kurzu

Bohatý catering

Cena kurzu: 9 990 Kč s DPH

Registrace
*Proč je cena pro fyzické osoby a studenty nižší? Digicamp vznikl za účelem podpory lidí na (re)startu jejich kariéry. Proto je cena pro nefiremní kurzisty dotovaná, abychom je podpořili v období, kdy to nejvíce potřebují.

Digicamp garance

Stojíme si za tím, že to co dostaneš, je špičkové vzdělání, které nedostaneš na jiných on-line marketingových kurzech. Chápeme, že to pro tebe ale může být velká investice. Proto ti vrátíme všechny peníze, pokud po první hodině zjistíš, že to pro tebe není. Že jsi chtěl/a něco jiného a že ty rohlíčky nebyly tak vypečené. Bez dalších háčků okolo ti vrátíme peníze, jen nás bude zajímat, co tě k tomu vedlo.

Voucher 1 000 Kč

Voucher 1 000 Kč získáš při platbě za kurz. Tento voucher je možné použít libovolně buďto na další kurz anebo pro další osobu. 

Cena kurzu

Cena pro studenty

a fyzické osoby

  • 5 workshopů + závěrečný test
  • Videozáznamy z každé hodiny
  • Vhodné i pro začátečníky
  • Voucher na 1000 Kč na další kurz
  • Certifikát absolvování kurzu
  • Digicamp garance
  • Bohatý catering

Cena kurzu

Cena kurzu: 8 990 Kč s DPH

Registrace

Cena pro firmy

a podnikatele

  • 5 workshopů + závěrečný test
  • Videozáznamy z každé hodiny
  • Vhodné i pro začátečníky
  • Voucher na 1000 Kč na další kurz
  • Certifikát absolvování kurzu
  • Digicamp garance
  • Bohatý catering

Cena kurzu

Cena kurzu: 9 990 Kč s DPH

Registrace

Kurzy na míru

Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..

Často se nás ptáte na tyto otázky

Co když některou hodinu vynechám?

Pokud nebudeš přítomný/á na některé z vyučovaných hodin, tak máme dobré zprávy! Z každé hodiny budeš mít k dispozici záznam, který si můžeš pustit zpětně. V pracovní skupině budeš mít vše hned druhý den k dispozici a můžeš začít studovat. Záznamy nejsou časově omezené.

Jak vypadá průběh workshopu?

Chceme, abys maximum našich workshopů strávil/a praxí! Vše budeme probírat v Google Analytics, ze kterého budete mít záznam na později. Všechny přehledy a reporty si ukážeme, stejně tak otázky k jejich vyhodnocování a proč jsou jednotlivé přehledy potřebné a k čemu.

Musím už něco umět?

Lehký přehled v marketingu bys už měl mít. Na našem kurzu si ukážeme práci s daty a webovou návštěvností, budeme vyhodnocovat placené a neplacené kanály, a zaměříme se na měření konverzí. Měl bys tušit co znamená konverze a umět si ujasnit, jaká konverze je pro tvůj projekt nejdůležitější.

Kde uplatním tyto znalosti?

Budeš se orientovat ve vyhodnocování webové návštěvnosti. Dokážeš používat pokročilé reporty, vyhodnocovat nejvýkonnější zdroje a také nejprodávanější produkty. Pro nadšence budete také umět zhodnotit konverzní trasy, dobu a čas před nákupem a umět zhodnotit asistované konverze.
Share by: