Provedeme tě novou verzí Google Analytics 4 od správného nastavení měření, pochopení nového datového modelu až po praktické využití nových funkcionalit.
V kurzu získáš praktické znalosti a postupy pro založení Google Analytics 4 a jeho ovládání na uživatelské úrovni. Zorientuješ se v novém rozhraní a naučíš se pracovat s novými funkcemi Google Analytics 4.
Ukážeme ti, jak je prakticky využít pro tvůj projekt. Naučíš se vyhodnocovat klíčové metriky webu, vytvářet pokročilé segmentace publika pro analýzu a remarketing a tvořit vlastní reporty na míru. Osvojíš si principy nové logiky „event-based“ měření a moderní přístup k webové analytice.
Kurz je určen pro marketingové specialisty, manažery a majitele vlastních projektů. Vhodný je pro začátečníky i pokročilé uživatele Google Analytics, kteří chtějí na uživatelské úrovni pochopit novou verzi – Google Analytics 4.
Získáš odpovědi například na tyto otázky:
V různých rolích jsem v rámci online marketingu pracoval pro startupy, globální korporát i digitální agentury.
Nyní jako marketingový konzultant pomáhám klientům zejména v oblasti nastavení digitální strategie, webové analytiky a online propagace se zaměřením na vyhledávače.
Od roku 2019 působím také jako mentor pro startupy v rámci CzechInvest akceleračních programů.
- Zkouška z praktických znalostí webové analytiky
- Test z teorie a praxe
- Jedna odpověď správně
Kurz | Datum | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|
Google Analytics 4 | Podzim 2025 | Online | Předběžná registrace |
Kurz | Datum | Lokalita | Přihláška |
---|---|---|---|
Google Analytics 4 | Podzim 2025 | Online | Předběžná přihláška |
Stojíme si za tím, že to, co u nás získáš, je špičkové vzdělání, které jinde v online marketingových kurzech nenajdeš. V rámci kurzu získáš praktické znalosti a postupy pro založení Google Analytics 4 a jeho ovládání na uživatelské úrovni. Zorientuješ se v novém rozhraní a naučíš se pracovat s novými funkcemi Google Analytics 4. Ukážeme ti praktické využití přímo pro tvůj projekt.
Navrhneme školení přímo pro vaši firmu. Zhodnotíme současný stav a připravíme obsah kurzu dle vašich potřeb. Naučíme vás vše, co potřebujete, protože věříme, že každý projekt je jedinečný. Více informací..
Kurz je plně online, předtočený a pravidelně aktualizovaný, takže se můžeš učit kdykoliv a bez nutnosti instalace dalšího softwaru. Lekce jsou rozdělené do menších bloků, což ti umožní studovat i během krátkých časových úseků – na PC, tabletu nebo mobilu.
Kombinujeme teorii s praktickými ukázkami, abys mohl/a snadno osvojit a replikovat jednotlivé postupy. Prezentace si můžeš stáhnout a po každém uceleném bloku si ověřit své znalosti v nepovinném testu.
Ano, během kurzu budeš mít možnost pokládat otázky, na které ti rádi odpovíme. Pokud tě zajímají specifické aspekty tvého rozhraní, můžeš si domluvit individuální konzultaci, kde se zaměříme přímo na tvoje potřeby.
Základní přehled v marketingu bys už měl mít. V našem kurzu se zaměříme na práci s daty a webovou návštěvností, vyhodnocování placených i neplacených kanálů a měření konverzí. Měl bys rozumět tomu, co znamená konverze, a dokázat si ujasnit, která je pro tvůj projekt nejdůležitější.
Naučíš se orientovat ve vyhodnocování webové návštěvnosti. Dokážeš pracovat s pokročilými reporty, analyzovat nejvýkonnější zdroje návštěvnosti i nejprodávanější produkty. Pro nadšence navíc přidáme analýzu konverzních tras, doby a času před nákupem a vyhodnocování asistovaných konverzí.
Jan Mašek, product owner
E-mailem: honza@digicamp.cz
Telefonicky: +420 731 113 205