Kurz, který jste od nás dlouho poptávali, je tady. Dáme ti teoretický základ pro online a doplníme to praktickými ukázkami z praxe. Od teď již nebudeš v online marketingu plavat.
Na kurzu si vytvoříš vlastní reklamu ve vyhledávání, obsahové síti a nastavíš si remarketingové kampaně. Ukážeme si, jak najít klíčová slova a napsat poutavou reklamu. Praktický kurz reklamních systémů Google Ads a Sklik.
Na kurzu se věnujeme pokročilým metodám PPC kampaní. Budeme probírat smart bidding nabídky, shopping kampaně, RLSA (remarketing ve vyhledávání) a mnoho dalších metod jak vylepšit vaše současné kampaně.
Kurz, který jste od nás dlouho poptávali, je tady. Dáme ti teoretický základ pro online a doplníme to praktickými ukázkami z praxe. Od teď již nebudeš v online marketingu plavat.
Na kurzu si vytvoříš vlastní reklamu ve vyhledávání, obsahové síti a nastavíš si remarketingové kampaně. Ukážeme si, jak najít klíčová slova a napsat poutavou reklamu. Praktický kurz reklamních systémů Google Ads a Sklik.
Na kurzu se věnujeme pokročilým metodám PPC kampaní. Budeme probírat smart bidding nabídky, shopping kampaně, RLSA (remarketing ve vyhledávání) a mnoho dalších metod jak vylepšit vaše současné kampaně.
Společně se na copywriting podíváme z různých úhlů a přirozeně zabrousíme i do jiných odvětví marketingu (idea making, PR, SEO, grafika…). Ukážeme si, jak vypadá dobrý i špatný obsah či jak psát jako markeťák i jako kreativec. Vybrané večery budou provázet také praktické úkoly. Díky nim položíš základy vlastního copy vesmíru, který si do budoucna budeš moct rozvíjet dle libosti.
Provedeme tě novou verzí Google Analytics 4 od správného nastavení měření, pochopení nového datového modelu až po praktické využití nových funkcionalit. Naučíš se jak vyhodnotit klíčové metriky webu, tvořit pokročilé segmentace publik pro analýzu a remarketing. Také se dozvíš jak vytvořit vlastní reporty na míru. Osvojíš si principy a využití možností nové logiky “event-based” měření a nového přístupu k webové analytice.
Otevřete dveře do fascinujícího světa umělé inteligence! V průběhu čtyř večerních kurzů prozkoumáme AI od jejích historických kořenů až po nejnovější vývoje. Naučíme se, jak prakticky využívat různé AI nástroje ve vaší práci, ať už se jedná o jakékoli odvětví. Zaměříme se na jazykové moduly jako ChatGPT, Bard a prozkoumáme také grafické nástroje a další AI triky, které vám mohou v životě skvěle posloužit.
Společně se na copywriting podíváme z různých úhlů a přirozeně zabrousíme i do jiných odvětví marketingu (idea making, PR, SEO, grafika…). Ukážeme si, jak vypadá dobrý i špatný obsah či jak psát jako markeťák i jako kreativec. Vybrané večery budou provázet také praktické úkoly. Díky nim položíš základy vlastního copy vesmíru, který si do budoucna budeš moct rozvíjet dle libosti.
Provedeme tě novou verzí Google Analytics 4 od správného nastavení měření, pochopení nového datového modelu až po praktické využití nových funkcionalit. Naučíš se jak vyhodnotit klíčové metriky webu, tvořit pokročilé segmentace publik pro analýzu a remarketing. Také se dozvíš jak vytvořit vlastní reporty na míru. Osvojíš si principy a využití možností nové logiky “event-based” měření a nového přístupu k webové analytice.
Otevřete dveře do fascinujícího světa umělé inteligence! V průběhu čtyř večerních kurzů prozkoumáme AI od jejích historických kořenů až po nejnovější vývoje. Naučíme se, jak prakticky využívat různé AI nástroje ve vaší práci, ať už se jedná o jakékoli odvětví. Zaměříme se na jazykové moduly jako ChatGPT, Bard a prozkoumáme také grafické nástroje a další AI triky, které vám mohou v životě skvěle posloužit.
Jan Mašek, product owner
E-mailem: honza@digicamp.cz
Telefonicky: +420 731 113 205